sju4sju Skrevet 16. august 2009 Skrevet 16. august 2009 Jeg har nå forsøkt å selge min Dell Inspiron 9400 / e1705 to ganger på QXL, maksbud begge ganger var på litt over 3000kr, noe jeg syns er vel lite. Hva mener dere PCen er verdt? INSPIRON 9400 / e1705: * Prosessor: Dobbelkjerne, Core 2 Duo T7200 (2.0 GHz, 4 MB L2 cache, 667 MHz FSB) * Minne:2048MB RAM 533MHZ (Max 4GB) * Harddisk: 120GB (5,400 rpm) SATA Skjerm: * Skjermkort: 256MB NVIDIA GeForce Go 7900 GS * Skjermpanel: 17" UltraSharp Wide Screen Display with TrueLife * Skjermtype: WUXGA * Oppløsning: 1920 x 1200 Inn- og utganger: * Skjermutgang: DVI og VGA * Videoutgang: S-Video * USB-port(er): 6 stk USB 2.0 porter * FireWire: IEEE1394 4-pin * Linje-ut / Hodetelefon-ut * Mikrofoninngang * Utvidelsespor: 1 stk. Express card * Minnekortleser: 5-in-1 kortleser- SD, MMC, Memory Stick/Pro, xD * Lan, modem Nettverk: * Nettverkskort Ethernet: 10/100 Mbps + modem * Trådløst nettverk: Intel Pro WLAN 3945 Internal Wireless (802.11a/b/g 54 Mbps) * Bluetooth: Dell bluetooth module Lyd: * Lydkort: SigmaTel HD Audio m/ Subwoofer Annet: * DVD/CD: Fixed Internal 8X DVD+/-RW Drive * Tastatur: Norsk * OS: Windows XP * Lader * Batteri: 80 Watt/Hour, 9 CELL Battery * Microsoft Vista Capable Logo Label Dette er en meget kraftig laptop med stor skjerm! Har kun blitt brukt som stasjonær, for musikkproduksjon og tegne/foto program. God spille-PC; meget bra overklokkbart grafikkort :) så takler de fleste spill! Splitter nytt hovedkort, grafikkort og harddisk installert av Dell etter reklamasjon. PC ble kjøpt oktober'06, så over 2 år igjen på reklamasjonstid. Nypris var 16.802,50,- Maskinen kommer med Windows XP med nyeste drivere installert og original installasjons CD følger med. Lader og originale CDer medfølger selvfølgelig. Batteri varer max 2 timer. Maskinen ser pen ut, er hel; har litt skuffmerker på lokket etter at den var inne hos Dell nylig, men ikke noe sjenerende, og vises ikke når PCn er åpen. Kjører nå Windows 7 RC1 på den - meget raskt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå