Gå til innhold

Pc Krasja i 3Dmar03 nå!


Anbefalte innlegg

jeg har nettopp lagt inn ny biso sånn at dere vet det og hovedkortet ser dere under! hva kan være årsaken til at maskinen karasja i 3dMar03? noen som vet? og vis dette forsetter og skje kan det hjelpe med å fjerne alt fra HDD og legge inn Windows XP på nytt forsvinner problemet da eller ja? for den har ikke krasja før! dette er første gang! og pc'en er 1 månde gammel cirka! noen som vet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det ikke er grusomt mye strev for deg å formatere og reinstallere OS, er det i hvert fall en grei måte å feilsøke på. Reinstaller OS+drivere for skjermkort og kjør 3dmark uten alskens mulig icq,antivirus,gator,deamons e.l. som kan innvirke og se om dette fungerer.

 

I beste fall er det bare software feil, men varme kan være en faktor. I verste fall kan det være statisk elektrisitet som har ødelagt en krets (skjer over tid).

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

nei det er ordna nå! jeg tok bare en systemgjennoppretting jeg! og nå ser det ut som den er tilbake til normal! skjørte nettopp 3Dmar03 igjen og den klikka ikke og jeg fikk de poengene jeg plier å få! :D det jeg nemelig tror er den Bios oppdateringen det er den som gjorde et eller annet tror jeg! eller at den stilte på noe innpå bios settingsene sånn at den klikker osv..! men alt ser greit ut nå! :D

Lenke til kommentar
seriøst, slutt med utropstegn...

 

skjønner hva han over her mente med ungdom 8)

 

Samtidig kan vi be han om å slutte å skrive kj-ord som skj-. Skjørte? Det er sånn dagens fjortisser uttaler kj-ord. Ok, det høres stygt ut men er en slags talefeil. Bare ikke dra det inn i skriftspråket... det blir bare feil. Om du lurer så heter det "kjørte". Og det heter ikke "skjære", men "kjære" og så videre.

 

Og ikke har han punktum heller. Hvor begynner og slutter setningene dine egentlig? Jeg hopper heller over slike poster, for de er slitsomme å lese når man må lese sakte for å forstå hva som egentlig menes.

 

Lær deg LITT rettskriving og punktsetting før du ber om hjelp her inne. Da blir du forstått mye bedre, og vil få bedre og mer seriøse svar.

Lenke til kommentar
HVorfor et nnlegg for dette? hvorfor kan ikke dagens ungdom teste slike ting som alle oss ande gjorde? Hjelper som regel med en formatering og bruken av en orginal xp cd. ikke mange som har det men.

Det er jo en kjennsgjerning at windows har en funksjon under installasjonen som sjekker om det er en orginal cd, og hvis ikke setter det registry-keyen "lokal-machine/stability/= low". Har hørt at det kan hjelpe å legge en bunke med orginale windowsversjoner (spiller ingen rolle hvilke) oppå pc-en, da blir alt så mye bedre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...