Gå til innhold

Histwar kommer endelig


Anbefalte innlegg

1. If sounds seem too quiet - hold down the "M" key to increase the volume.

 

2. If you need to strafe/pan the camera rather than pivot it - hold shift whilst moving the mouse.

 

3. In "Solo" play, selecting "Montebello" for all three of "The map room", "Le Grande Armee" and "The Coalition" gives you a really big battle with Napoleon in it.

 

4. If you get a CTD whenever the battle starts, persevere. I have found it suddenly works after 10 or 12 attempts for no apparent reason.

 

5. Turn on "Antialiasing Mode - Override the Application", "Antialiasing x4" and "Anastropic Filtering x8" in your graphics card control panel for some really crisp looking graphics.

 

Her er noen tips for han ene som faktisk prøver demoen,

 

Anbefaler spesielt den siste da det er en DRASTISK forbedring i grafikken, ikke bare kommer endelig detaljene på uniformene frem, men terrenget blir også mye bedre

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Det har nå kommer en ny demo som er ute til beta testing for dem som har forhåndsbestillt.

 

Demo II er et helt annet spill, mens i første demo manglet store deler av ai'n er den nå på plass, i første demo hadde du enkelt regimenter som angrep alene, har ai skjerpet seg og nå har nå fulle angrep med hele korps som jobber sammen, tusenvis på tusenvis av soldater.

 

Jeg drev å fulgte med på en liten kamp mellom ca 5000 man, og ble opptatt med det, så bestemte jeg meg for å scrole vidre og scrolet opp en bakke og pluttselig lå det foran meg titusenvis av soldater flag som vaiet i vindene så langt øyet kunne se, mens jeg var opptatt med et lite salg, hadde russerne angept meg et annet sted med kanskje 40 000 soldater, det var tett i tett med soldater¨

 

Den nye demoen kommer med 3 kart, og 6 forskjellige OOBs.

Som gir mange kombinasjoner

Du har 1 kart og 2 OOBs som er historiske og det er austerliz, der kan du slåss på den virklige slagmarken med de virklige soldatene som var der.

Austerliz har ca. 160 000 soldater eller ca. 16 000 soldat modeler

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...