krokodille25 Skrevet 14. august 2009 Skrevet 14. august 2009 Lurte på om det er trygt å handle på playx.no? Virker litt for billig til å være sant. Sender de fra norge? Siden finner du her
-Tommy Skrevet 14. august 2009 Skrevet 14. august 2009 Ja og ja Har selv bestilt fra Playx flere ganger tidligere.
Kadmium Skrevet 14. august 2009 Skrevet 14. august 2009 Absolutt trygt. Brukes av mange folk her på forumet, f.eks. Har kun positive erfaringer å dele.
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 14. august 2009 Skrevet 14. august 2009 Har en negativ erfaring med å ikke motta pakke og svak kundeservice, men også tre fullførte bestillinger. Kjør på.
Tosha0007 Skrevet 14. august 2009 Skrevet 14. august 2009 Heilt grei norsk nettside som har bra priser, og sender veldig fort dersom vara er på lager. Trekk litt ned då dei ikkje trudde at pakkar kunne forsvinne i posten. Først etter 1 mnd med ekstra venting sende dei eit nytt eksemplar av filmen som posten(?) fomla bort. Då hadde det gått 1,5 mnd sidan filmen blei send. Kundeservice kunne og vore litt raskare til å svara, men svara er stortsett greie og har ein høffleg men sakleg tone. PS: dansken din må vera på topp, då alle svar eg har fått frå kundeservice er på dansk Trur dei sender frå Danmark, men dette er eg ikkje heilt sikker på. Personleg gjer eg dei terningkast 4 grunna kundeservice.
Teac Skrevet 14. august 2009 Skrevet 14. august 2009 Visst du er vilig til å vente i 2 måneder på produktet ditt, så kjør på
Tosha0007 Skrevet 14. august 2009 Skrevet 14. august 2009 @Teac: Min erfaring er at dei ikkje er så treige, vell og merke dersom dei har vara på lager. Men eg har høyrd det er ein del som framleis ventar på Gudfaren triologien og POTC triologien dei bestilte i mai/juni ein gong. Så hugs: aldri bestill noko frå playx som ikkje er på lager, iallfall dersom du vil ha det innan rimleg tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå