Gå til innhold

feil på es t610


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det må jo ikke være så lett å lage en så liten mobil med så mange ting.

 

'Mange ting' er vel å ta i. T610 har jo ikke spesielt mange funksjoner. Det er jo bare en T68i med kamera, større display og java/mophun :)

 

De burde i det minste klare å få de essentielle funksjonene på en mobil til å funke skikkelig :-?

Lenke til kommentar
Det må jo ikke være så lett å lage en så liten mobil med så mange ting.

 

'Mange ting' er vel å ta i. T610 har jo ikke spesielt mange funksjoner. Det er jo bare en T68i med kamera, større display og java/mophun :)

 

De burde i det minste klare å få de essentielle funksjonene på en mobil til å funke skikkelig :-?

 

Øh..... :o t610 er fortløpende en av de mest avanserte telefoner på markedet. Det finnes få telefoner som kan matche specsene og kameraet i forhold til størrelse og pris idag! t68i er jo også en svært avansert telefon, selv idag.

Lenke til kommentar
Øh..... :o t610 er fortløpende en av de mest avanserte telefoner på markedet. Det finnes få telefoner som kan matche specsene og kameraet i forhold til størrelse og pris idag! t68i er jo også en svært avansert telefon, selv idag.

Nei! Verken Nokia eller SonyEricsson lager gode telefoner! Skal du ha godtelefoner må du kjøpe en Siemens. La gå om telefonene til Siemens ikke har like mange funksjoner som SonyEricsson sine eller er like fine, men de er i alle fall dyrere! Og hva så om Nokia sine telefoner er mer brukervennlige å bruke enn Siemens sine, en som kjøper Siemens har jo så god tid alikevel. Så moralen er: Kjøp en Siemens telefon! Så får det heller være at de er teknologisk underlegne de andre aktørene.

Lenke til kommentar
en av de mest avanserte telefoner

 

Dette er vel en setning som betyr at det ikke er kun, men en av flere. :)

Jeg vet at Nokia og Siemens har telefoner som er like gode. SX1 er jo bedre så jeg ville jo drete meg ut hvis jeg sa at t610 var den beste telefonen på markedet.

 

Scirocco: Skjerp deg. Du er en av de mer seriøse her inne, bevis det!

Lenke til kommentar
Scirocco: Skjerp deg. Du er en av de mer seriøse her inne, bevis det!

Sorry, er bare drittlei at visse bruker absolutt skal trekke fram de mest idiotiske ting i enhver post bare for å svekke andre mobilmerkers renommé. Når en av hovedargumentene for å ikke kjøpe t610 skulle være at det lett blir fingeravtrykk på dekselet når usakeligheten nye høyder. Da må det noen ganger være lov å svare tilbake med samme mynt.

Lenke til kommentar
La gå om telefonene til Siemens ikke har like mange funksjoner som SonyEricsson sine eller er like fine, men de er i alle fall dyrere! Og hva så om Nokia sine telefoner er mer brukervennlige å bruke enn Siemens sine, en som kjøper Siemens har jo så god tid alikevel.

 

ROFLMAO =)

Dette er beste posten jeg har sett her på lenge!

molna vs scirocco kampen har pågått en stund nå og jeg må si meg ganske lei det hele. Humoren var bra plassert den ;)

 

Jeg får heller vente med å kjøpe T610 en stund til :(

Haper det ikke tar altfor lenge før bøggsa blir fiksa!

Lenke til kommentar
Når en av hovedargumentene for å ikke kjøpe t610 skulle være at det lett blir fingeravtrykk på dekselet når usakeligheten nye høyder.

 

Jeg har da heller aldri sagt at man ikke skal kjøpe T610 på grunn av det.

Å skrive om negative og positive ting ved mobiler på et forum er ganske normalt.

Hvis jeg sier at 1MB minne på S55 er altfor lite, betyr ikke det at jeg fraråder folk å kjøpe den ;)

 

Nei, SX1 kommer nok ikke før i august desverre.

Lenke til kommentar
Når en av hovedargumentene for å ikke kjøpe t610 skulle være at det lett blir fingeravtrykk på dekselet når usakeligheten nye høyder.

 

Å skrive om negative og positive ting ved mobiler på et forum er ganske normalt.

Hvis jeg sier at 1MB minne på S55 er altfor lite, betyr ikke det at jeg fraråder folk å kjøpe den ;)

 

Nei, det ville nok snø i sahara før du frarådet noen å kjøpe en Siemens! :p

 

 

Ps. bare spøker!

Lenke til kommentar

Sitat fra Esato:

An SE employee in Greece, who communictaes with SE users on another greek site, has stressed that SE were aware of the problem from preproduction models sent out to testers and journalists... The sw there was R1A or R2A. He states that the release models in Greece will be at least R5A maybe R7A and have totally eradicated the problem.

 

Med andre ord: dette skal altså være et software problem.

 

Også sett at det er delte meninger om hvor stort dette problemet egentlig er. Skurringen er vist ikke markant før ved høyeste volum, men dette kommer selvsagt ann på øret som hører. Jeg f.eks. har lagt det døve øret til og bestilt den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...