Gå til innhold

2v2 arena team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kommer an på hvilken spillestil dere har og/eller ønsker, gear o.l. Søk og les litt rundt omkring om set ups med discpriests og se om du finner noe interessant.

 

Jeg spiller discpriest selv, og jeg tror jeg ville valgt druiden for 2v2. Warlock kan også funke fint! Jeg har et team med en survivalhunter, og det er en litt spesiell set up, synes jeg. I noen tilfeller funker det med full nuke + CC, mens i andre tilfeller må det drianes, og de fightene kan være seige.

 

Edit; jeg gikk ut fra de tre klassene du nevnte nå, men om det er "fritt fram" ville jeg holdt en knapp på en rogue!

Endret av Penance
Lenke til kommentar
Hei

 

Jeg bare lurte på noe så enkelt som hva som er bra / best arenateam med en disc priest?

 

Feral Druid kan jeg spille. Ellers: Warlock, Hunter er på wanted listen.

 

Fra egen erfaring kan jeg trygt si at discpriest/warlock kan være meget irriterende for motparten om begge spiller rollene bra.

Har et team med en death knight, og det gikk i evig fear og mana drain..

 

Men hver sin smak, søk rundt på nettet og hør med andre erfarne pvp-ere :)

Lenke til kommentar

Warlock / Disc ja.. Warlocken min ble aldri høyere enn 52, og druiden er 80 med.. 3 epix'. Jeg kan spille Druid ganske bra, jeg slår ofte Full epix' Mage, Ele shammy, Warriors, Rogues etc. i duel. Jeg har vunnet over andre class også men de har ikke vert full epix'.

 

Men har veldig lyst på en Warlock, men jeg tror ikke jeg klarer å spille den like bra =/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...