Gå til innhold

[Løst]SE C905 eller Nokia N86?


Anbefalte innlegg

Skrev et innlegg tidligere i uka om at jeg ville ha en mob. med ekte blits. Har nå sett litt på forskjellige mobiler, og skrudd prisnivået litt ned da jeg ikke har råd til å betale over 6000 for en mob.

De jeg har sett på er Nokia N86 (selv om den ikke har blitz) eller Sony Ericsson C905, men er veeeeldig usikker på hvem jeg skal velge.

 

Hva ville du valgt hvis du hadde hatt valget mellom de to?

 

Jeg har et forholdsvis høyt krav til kamera da jeg titt og ofte bruker det.

Bør være funksjoner for å få opp oppgaver osv på skjermen som en "huskelapp"

Repiterende oppgaver som skal gjøres f.eks. hver 14 dag kan legges inn som en alarm.

Er LED lyset på Nokia N86 bra nok i forhold til blitz?

Hvordan er det ift. problemer med telefonene og hvilke problemer er det som går igjen?

Hadde en SE K850 en kort periode, men byttet den ut da den låste seg og skrudde seg av, selv om den ble innlevert til service uttallige ganger.

 

 

Ja..... var vel det jeg lurer på.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Både jeg og min forlovede har en C905 og kan svare fra min oppfatning/erfaringer med den ^^, Kameraet på denne telefonen

er overraskende bra, noe knotete med innstillinger etc da "auto" funksjoner dessverre ikke lever opp til min forventning, men det deler vel det aller fleste og om ikke alle telefoner. 8MP hjelper også godt på for å få med klare detaljer når bildet skal på større skjerm. Blitz på denne er knallbra (ved akseptable avstander). Ellers har telefonen alt man (jeg) trenger og vil trenge, som GPS, WiFi, trackID ++. Min telefon har gått noen/mange ganger i gulvet uten noen skader heller foruten litt skraper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...