Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den Var Sykt Bra Konamixx :) Likte at musikken fulgte gameplayet, og at du hadde noen optimistiske 360'er og no scopes her og der :thumbup:

Er tilbake fra Australia :D Så får vel teste noe MW2, merket at bailout sugde noe kraftig :p

Skrevet

Jo takk takk,

Ja jeg ville nødig pakke inn altfor mange vanelige skudd om de ikke var i serier, men heller forbeholde det til litt villere skudd (AKA flaks skudd :p ), måtte dog ty til litt "fillere" etterhvert for å få alt slik vi ville ha det.

Skrevet

Bare meg eller virket siktet på sniperne mye mindre enn før? Kan være meg som ikke husker er en stund siden jeg spilte sniper :p

Du må ikke velge ACOG scope.. neida tuller :p

Skrevet

Veldi bra film Konamixx!

Likte ikke musikken så godt, men gameplaye var dritbra! :thumbup::D

Skrevet

Bare meg eller virket siktet på sniperne mye mindre enn før? Kan være meg som ikke husker er en stund siden jeg spilte sniper :p

Merket det også etter å ha spilt bad company 2, der er jo hele skjermen dekket med sniper scope, etter å ha prøvd mw2 igjen så føltes siktet veldig lite, så kanskje det er det? :thumbup:

Anyway, noen som vet når map pack kommer til PC ?

Skrevet

Nå er jeg så eitrandes forbanna på IW og dritten deres.

Koste meg å med å spille, så kutter serveren og jeg må joine et spill. Hva skjer så? jo det er en hacka server og jeg går autmatisk opp til neste prestige :realmad:

Hva faen er vitsen med ranking systemer hvis det kan crackes, hackes og what not.

FY FAEN!

Gjest Slettet+981287349
Skrevet

Gleder meg til 29. April, blir en fin bursdagsgave det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...