Gå til innhold

Samle opp fridager?

bkf_94

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann =)

Jeg har to spørsmål angående fridager i Hæren

1. Kan man samle opp fridager? F.eks Hvis man i garden får 3 uker fri hvert år, kan man da jobbe i noen år uten å ta fri og beholde alle fridagene?

2. Hvor mange fridager får man som spesialjeger/marinejeger? (Ville satt pris på om noen kan besvare det :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Nei. Permene er vanligvis satt opp, og gjelder alle. Hva skulle du ha gjort i leiren når alle andre var borte..?

2. Ingen som veit ;)

Skrevet

Du sier at du skal jobbe flere år og spare opp fridager, så jeg regner med du mener som yrkesbefal, og ikke i førsteganstjenesten.

For ansatte i forsvaret gjelder arbeidsmiljøloven (i fredstid). Les hva den har å si om oppsparing av ferie osv. I tillegg kommer avspaseringsordninger (f. eks. for IB/DHO-vakter og øvelser).

Skrevet
Du sier at du skal jobbe flere år og spare opp fridager, så jeg regner med du mener som yrkesbefal, og ikke i førsteganstjenesten.

For ansatte i forsvaret gjelder arbeidsmiljøloven (i fredstid). Les hva den har å si om oppsparing av ferie osv. I tillegg kommer avspaseringsordninger (f. eks. for IB/DHO-vakter og øvelser).

(Jepp, yrkesbefal :))

Takker for svaret :)

Skrevet
Hvis du lurer på hvor mange fridager en spesialjeger har, så tror jeg ikke det er noe for deg

Jeg tenkte meg at det ikke var noe særlig fri men eg lurte på om noen visste det sånn ca :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...