Stringer Bell Skrevet 10. august 2009 Skrevet 10. august 2009 Heihei! Skal ta opp hele 4 fag i høst: - Religion - Nyere Historie - Norsk Muntlig - Engelsk muntlig(3EN) Ved siden av dette skal jeg jobbe fulltid. Setter som krav til meg selv at jeg skal klare 5 i Religion og Historie, og minimum 4 i Engelsk og Norsk muntlig. Til dere som har erfaring med flere privatisteksamener; er dette mulig? Å få såpass gode resultater ved å lese selv, og i tillegg jobbe fulltid? Et par spørsmål til; Når jeg skal ta opp Norsk muntlig, må jeg også ta skriftlig da? Eller kan jeg la være å møte på den skriftlige og kun ta muntlig eksamen? Det samme gjelder Engelsken.. Takker for tips!
Lazy- Skrevet 11. august 2009 Skrevet 11. august 2009 Heihei! Skal ta opp hele 4 fag i høst: - Religion - Nyere Historie - Norsk Muntlig - Engelsk muntlig(3EN) Ved siden av dette skal jeg jobbe fulltid. Setter som krav til meg selv at jeg skal klare 5 i Religion og Historie, og minimum 4 i Engelsk og Norsk muntlig. Til dere som har erfaring med flere privatisteksamener; er dette mulig? Å få såpass gode resultater ved å lese selv, og i tillegg jobbe fulltid? Et par spørsmål til; Når jeg skal ta opp Norsk muntlig, må jeg også ta skriftlig da? Eller kan jeg la være å møte på den skriftlige og kun ta muntlig eksamen? Det samme gjelder Engelsken.. Takker for tips! Regner med du går almennfaglig med de fagene der? Det er i høy grad mulig, alt det står på er deg selv. Selv om du jobber har du tid etter jobb og i helger til å komme deg gjennom pensum. Alt står på selvdisiplinen din. Når det kommer til norsk vet jeg at du måtte ta opp nynorsk også hvis du ville ta opp norsk før i skriftlig, men i muntlig er jeg usikker. Tviler på at du må ta opp skriftlig for å kunne ta muntlig though. Dette tror jeg du skal høre om på gamleskolen din i steden.
Newklear Skrevet 11. august 2009 Skrevet 11. august 2009 Fullt mulig! : ) Tror ikke du skal ha så alt for store problemer med å nå målene dine! : ) Men som Fredrik sier, det komer helt ann på hvor mye du selv gidder å gjøre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå