Gå til innhold

Hvor kan jeg bytte WoW accounter safe?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Samtlige svar på tråden er fjernet. Retningslinjene våre sier ikke noe om at vi skal følge Blizzards eller andre selskapers EULA-avtaler, så tråden er innenfor retningslinjene.

 

Mener man en tråd er regelstridig bør dette ikke kommenteres i tråden slik som det ble gjort her, en rapport til moderator holder i lange rekker.

 

(Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM)

Lenke til kommentar
Har prøvd meg på

 

www.zett.no

www.hol.dk

www.wowtrade.dk

www.markeedragon.com

 

men finner ingen ting (interesant), vet dere om noen flere?

 

PS: Jeg vet det er ulovelig

 

Tråd titelen tilsier at du er ute etter en "Safe" metode som lar deg trade accounter, men du spørr etter internett sider som driver med account tradeing? :s

 

Er fult klar over at det er lov til dette på forumet, men seriøse WoW spiller har ikke mye til overs for Ebayere, så bare for og ha gleden av å bli kvitt deg så forslår jeg at du Googler dette, noe som vil gi langt flere treff en noen av oss.

 

Google

 

Der er linken vis du har vansker med og finne fram til Google.no :)

 

Takk på forhånd,

Mvh

Turak

Endret av turak
Lenke til kommentar
De du har nevnt der er faktisk de eneste jeg kan anbefale, spesielt wowtrade.dk, men husk å ikke bli scammet =) Om du trenger noe hjelp med en trade kan du sikkert betale en middleman (en som er trusted) for å få en sikkert bytte handel.

 

De fleste som selger accounter er enten personer som meg, som har gått lei WoW og bare selger accounten for inntekter, eller seriøse personer som har dette som et "yrke" vedsiden av en vanlig jobb.

 

Verker jeg eller han ville la DEG velge en mellom man, og for gudsskyld, ikke vær så dum at du lar HAN velge en mellom man.

 

Vet ikke om Paypal er med på dette, men du kan jo sikkert spøre pent.

Lenke til kommentar
Ikke bruk paypal.. bare ikke gjør det, gidd faktisk ikke forklare en gang, men det er veldig lett å bli scammet ved bruk av paypal. Bruk bank til bank, og bruk en av middlemanene som er på forumet.

Snakker du om? Det er umulig å bli scammet på paypal. Hvis du kjøper noe du ikke får, trykker du på en knapp så får du pengene tilbake.

Lenke til kommentar
De fleste som selger accounter er enten personer som meg, som har gått lei WoW og bare selger accounten for inntekter, eller seriøse personer som har dette som et "yrke" vedsiden av en vanlig jobb.

 

Vil vel heller tro flesteparten er folk som er ute etter å scamme, og et fåtall er ærlige sjeler som har gått lei.

 

De fleste som går lei vil vel heller gi bort eller selge kontoen til bekjente

Lenke til kommentar
Ikke bruk paypal.. bare ikke gjør det, gidd faktisk ikke forklare en gang, men det er veldig lett å bli scammet ved bruk av paypal. Bruk bank til bank, og bruk en av middlemanene som er på forumet.

Snakker du om? Det er umulig å bli scammet på paypal. Hvis du kjøper noe du ikke får, trykker du på en knapp så får du pengene tilbake.

 

 

Det er akkuratt det jeg mener, om du selger en ting og får betaling og gir fra deg kontoen kan noen med ganske lite problemer trekke tilbake pengene fra din paypal konto og forsatt ha world of warcraft kontoen din. Når dette har skjedd er det faktisk ingenting du kan gjøre fordi paypal skal ikke brukes i kjøp og salg av ting og accounter i spill, for det er nesten uimulig å bevise. Så når eventuelt en person trekker tilbake pengene er det ditt problem fordi paypal ikke har noe med kjøp og salg av world of warcraft accounter.

 

Har ikke mye kunnskap om kjøp og salg av world of warcraft kontoer, men paypal har jeg litt peiling på.

 

 

Og det er faktisk aldri umulig å bli scammet, og alle kan bli scammet. Gjør man grundig arbeid har man mindre sannsynelighet for å bli svindlet (siden vi faktisk snakker norsk) men man har aldri 100% sannsynelighet for å ikke bli svindlet. Desverre forstår ikke politiet og myndighetene i noen land hvor mye spill og spill tilbehør (feks kontoer) har i fysiske verdier og derfor vil de ikke bry seg om det.

 

 

Er også enig med KAS, de fleste som kjøper/selge wow kontoer er desverre ikke til å stole på noe som du vil nesten garantert merke om du prøver å selge eller kjøpe en. Dog i ToTTy sitt tilfeller er dette en byttehandel noe som i teorien skal gjøre det lettere å ha kontroll.

Endret av Martyr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...