Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Jeg spammer brettet med miner

2. Jeg rusher mye

3. Lite recon

4. Bruker mye tanks (hvis mulig)

5. UAV

:)

Det er jo det samme som jeg gjør. Akkurat det samme, faktisk. Du har vel bare bedre skillz enn meg, da.

Eller, bruker oftere hagle enn UAV, men det er ikke umulig å få kills med den heller. I tillegg er jeg helt besatt av å reparere tankser når jeg spiller engineer, og besatt av å revive og heale folk når jeg er medic. Løper ofte blindt etter døde folk å gjenopplive, og det har kosta meg mitt eget liv ganske mange ganger nå. :p

Skrevet

Jeg har vert uten BF:BC2 og andre spill generelt i 2-3 dager (wow :dribble:) hehe.

Tengte jeg skulle spelle litt BF igjen i kveld. Viste seg å bli den beste kvelden hottil :) Greit med en liten pause :)

Skrevet (endret)

Prater jo over internett ;) Hadde vært koselig!

Ooog hvis der er for personlig - ta et par motivasjons-pils først, så blir alt bra :p

Endret av Argument
Skrevet

Må drikke seg til mot for å kunne snakke med dem man spiller med. Nææh, ikke helt min stil. :p

Men jeg er faktisk på utkikk etter mic, men det er for å snakke med kjærestemannen når vi skal spille sammen. Spille bf med bf. Nice ^^

Skrevet

1. Jeg spammer brettet med miner

2. Jeg rusher mye

3. Lite recon

4. Bruker mye tanks (hvis mulig)

5. UAV

:)

Det er jo det samme som jeg gjør. Akkurat det samme, faktisk. Du har vel bare bedre skillz enn meg, da.

Eller, bruker oftere hagle enn UAV, men det er ikke umulig å få kills med den heller. I tillegg er jeg helt besatt av å reparere tankser når jeg spiller engineer, og besatt av å revive og heale folk når jeg er medic. Løper ofte blindt etter døde folk å gjenopplive, og det har kosta meg mitt eget liv ganske mange ganger nå. :p

Du er nu ganske søt du. :new_woot:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...