Gå til innhold

Skal åpne filen, ikke laste den ned (Opera Mobile). Hvordan?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husk at emnetittelen skal beskrive trådens innhold og det skal komme klart frem av førsteinnlegget hva temaet for tråden er. Unngå overdreven bruk av store bokstaver og tegn. Emnetittel skal være på minimum tre ord. I henhold til retningslinjene er emnetittel endret til noe som lettere kan gi bedre tilbakemeldinger og/eller assistanse.

 

Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding".

 

:)

Lenke til kommentar

Er det virkelig ingen som vet dette? Må da være noen her som har WM og har gjort dette.

I windows XP er det jo muligheten til å velge filtypen og så OpenWithList ( i registeret). Men den muligheten finner jeg ikke her.

 

I Opera som en har på pc kan en velge hva som skal gjøres med de forskjellige mime typene.

 

Robert: Det hjelper ikke mye å legge til "Hvordan?", tittelen beskrev noe jeg ikke fikk til, og da skjønner da folk at jeg trenger hjelp til hvordan jeg kan gjøre dette. Men men, kunne vert bedre ja. =P

Lenke til kommentar
På min mobil opera, som ikke har java men heller en egen media spiller for slike ting, laster mobilen filmen ned og starter filmen automatisk i denne media spilleren. Nesten som en slags windows media player kinda.

Ja, men jeg skal ha den åpnet direkte i mediaspilleren, så jeg kan streame.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...