Lange Skrevet 8. august 2009 Skrevet 8. august 2009 (endret) Foreslå i vei. Har allerede spilt Planescape Torment, Shadow of Destiny/Memories og Cryostasis (bra konsept hadde det ihvertfall..). Liker spesielt time travel konsept og/eller et spill hvor hovedpersonen ha hukommelsestap. Gameplay er ikke viktig! Endret 8. august 2009 av Lange
Alt-Ctrl Skrevet 8. august 2009 Skrevet 8. august 2009 Kan anbefale KOTOR 1 og 2, spesielt KOTOR 1 er genialt. Desverre er nok grafikken rimelig utdatert.
Lange Skrevet 8. august 2009 Forfatter Skrevet 8. august 2009 (endret) Har runna de også. Arcanum, Fallout, Den lengste reisen, Baldurs Gate, Divine Divinity, Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth, Vampire the masquerade bloodlines. Alle er veldig bra. Men jeg leter etter spill som fokuserer mest av alt på de punktene jeg nevnte. Gameplay er ikke viktig i det hele tatt. Grafikk er heller ikke viktig. Endret 8. august 2009 av Lange
vikingkylling Skrevet 9. august 2009 Skrevet 9. august 2009 Prøv å let frem Day Of The Tentacle. Bedre blir det ikke, skjønt det begynner å bli en del år siden det var nytt. Skjønt om det er noe i ryktene om en remake alá Secret of Monkey Island: Special Edition...
mosleth Skrevet 9. august 2009 Skrevet 9. august 2009 Silent Hill 2 har i mi meining tidenes beste historie, så det kunne kanskje vori noko å sjå på. Det er nok best dersom du veit så lite som mogleg om historia/konseptet før du byrjar på det. Det er litt halvvegs i minnetap-gata (men ikkje heilt).
vikingkylling Skrevet 9. august 2009 Skrevet 9. august 2009 Silent Hill 2? Jeg gikk gjennom det en gang og var ferdig med spillet. Jeg gikk gjennom Silent Hill 3 minst åtte ganger før jeg lånte det bort til en idiot som aldri leverte det tilbake, og jeg savner det fortsatt.
Lange Skrevet 9. august 2009 Forfatter Skrevet 9. august 2009 Liker de litt mer alvorlige spillene, men siden Day of the Tentacle har time travel så skal jeg skjekke det ut Silent hill spillene vet jeg om ja. Silent Hill 2 var utrolig deprimerende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå