Gå til innhold

TV til hybel, 32", film, spill og pc, 4k


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Tenkte jeg skulle ha meg en TV til hybelen. Trenger litt hjelp med å finne den riktige. Tenker størrelsen må bli 32", noe større blir unødvendig. Full HD hadde vore supert, men med et budsjett på 4K blir vel det heller vanskelig?

Grunnen til at jeg kunne tenke meg fullhd er at jeg vil kombinere den med PC, men vanlig HD-ready er kanskje nok?

Noen forslag til TV-er som er gode i denne prisklassen? Bruksomådet blir 360-en til spill og film, og PC.

 

Mvh

Daniel

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann!

 

Tenkte jeg skulle ha meg en TV til hybelen. Trenger litt hjelp med å finne den riktige. Tenker størrelsen må bli 32", noe større blir unødvendig. Full HD hadde vore supert, men med et budsjett på 4K blir vel det heller vanskelig?

Grunnen til at jeg kunne tenke meg fullhd er at jeg vil kombinere den med PC, men vanlig HD-ready er kanskje nok?

Noen forslag til TV-er som er gode i denne prisklassen? Bruksomådet blir 360-en til spill og film, og PC.

 

Mvh

Daniel

 

Er den nødt til å være 32", eller kan den være større? Og hvis du går opp til 5k kan du få mye mer for pengene :)

Lenke til kommentar

Ja, bør vel tenke på å gå opp til 5k.

Har ikke sett hybelen min enda, skal ta å si mer her etter at jeg har fått sett på den. Føler kanskje at mye større enn 32" kan bli litt overkill på et 12kvm stort rom!(?) :p

 

La oss si jeg går opp til 5k, og størrelsen 37-42", hva vil du da anbefale? Siden jeg sannsynligvis sitter ganske nært, fullhd/vs 720p.

 

Mvh

Daniel

Lenke til kommentar
Ja, bør vel tenke på å gå opp til 5k.

Har ikke sett hybelen min enda, skal ta å si mer her etter at jeg har fått sett på den. Føler kanskje at mye større enn 32" kan bli litt overkill på et 12kvm stort rom!(?) :p

 

La oss si jeg går opp til 5k, og størrelsen 37-42", hva vil du da anbefale? Siden jeg sannsynligvis sitter ganske nært, fullhd/vs 720p.

 

Mvh

Daniel

 

Jeg har bestilt den her, kosta rundt 6k...

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=444117

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...