aarolilja Skrevet 6. august 2009 Skrevet 6. august 2009 hei, jeg lurte på hvordan trial-tilbudet til WoW funker? er det slik at man har ti gratis dager med spilling, så kan man oppgradere til "vanlig" konto gratis? eller må man da kjøpe spillet i butikk? og dersom man må kjøpe spillet i butikk, får man da fortsatt med en gratis måned spilletid? er det videre noen mulighet til å få opp til tretti dager trial, da det er tilbud om tidagers trial i WoW, ti dager i BC og ti dager i WotLK? kort sagt skal WoW med alle ex.p. kjøpes, og jeg lurer på hvilken metode som er billigst - med gratis spilletid tatt i betraktning.
.Butthead. Skrevet 6. august 2009 Skrevet 6. august 2009 (endret) Du må kjøpe spillene hvis du vil spille mer etter de 10 dagene ja. Du kjøper battlechest og Wotlk, koster ca 400-500kr. Da får du med en måneds spilletid ja. Om en kompis av deg spiller, så kan du jo være snill med han og la han sende deg recruit a friend. (om han allerede ikke har gjort det) Da får han en ekstra måned, pluss mount og 300% xp om han levler ilag med deg til 60. Begge må altså starte en ny char da. Endret 6. august 2009 av .Butthead.
aarolilja Skrevet 6. august 2009 Forfatter Skrevet 6. august 2009 kan man spille ti dager med trial, og så kjøpe spillet og få ytterlige 30 dager gratis? d.v.s. kombinere trial med gratismåned.
Mato Skrevet 7. august 2009 Skrevet 7. august 2009 jeg kan sende deg requit a friend hvist du vill ha
DisplayName123 Skrevet 7. august 2009 Skrevet 7. august 2009 (endret) Hvis du er helt ny i spillet anbefaler jeg ikke recruit-a-friend. Du går glipp av veldig mye av spillet mellom 1-60. Å komme til 80 har ingen hast når man nettopp har startet, og leveling kan være veldig kjekt første gang (og flere ganger for mange). Greit å få litt erfaring også, lære seg å kjenne en klasse osv. Endret 7. august 2009 av Inxs
MatsAndreassen Skrevet 7. august 2009 Skrevet 7. august 2009 (endret) Heisann Aarolilja Fint å se at flere enn meg begynner med wow (begynte selv for en liten stund tilbake) jeg kan anbefale deg 10 dagers trial, eller recruit a friend, deretter oppgradere (kan oppgradere samme dag og alikavel få 10 dager trial.. deretter triale BC om dette går vet jeg dog ikke, så oppgradere til BC, triale på WoTL eller hva forkortelsen enn er Deretter opgpradere til full versjon av spillet! Med dette tror jeg du vil få 60 dager spille tid (om det går ann da) Battlechest er billigst med 99 norske kroner på følgende link http://www.elprice.no/world-of-warcraft-ba...-chest-pc-21430 Om du har lyst på en kompis å spille med (horde eller alliance) kan du legge meg til på msn [email protected] Vi kan Recruit a Friend uten boost om du vil (noe som vil si mange quest fra level 1-60 men det går fortere enn vanlig noe mange setter pris på, inkludert meg! Om det er noe mer vetr du hvor du finner meg Edit; Lagde selv en recruit a friend trial på 10 dager og oppgraderte etter 1 dag til fullversjon av Vanilla (vanlig wow) og BC, fikk da "gratis" 40 dagers spilletid som jeg enda nyter, skal ta en trial på den neste expansionen, siden da kan jeg spille death knight =) !!!! Edit: Tok desverre trialen på wrath of the lich king for ikke lenge siden og har spilt litt på deathknigh, skal kjøpe gamecard og wrath of the lich king i morgen tror jeg Endret 13. august 2009 av Martyr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå