Jump to content
Sign in to follow this  
JZA

Noen som vet om det er SMS-teller på T610?

Recommended Posts

Det er jo det på T68 så det burde vel også være det på T610. Synes det er helt ufattelig at ingen andre har klart å kommet opp med dette enda. bare at mld lagrer seg i utboksen. Hvorfor mangler S55 dette ?

Vel, Nokia har jo en SMS logg som teller hvor mange SMS som har blitt sendt og forsøkt sendt, og hvor mange som har blitt mottatt og forsøkt mottatt. Men for å finne det, er du nødt å aktivere en meny med datakabel... :(

Så det er veldig merkelig hvorfor telefoner ikke leveres med en så enkel funksjon som det!

jeg har lest et eller annet sted at det er på..

tror det var på noen leserinnlegg fra Dubai..

fant dem i forbindelse med artikkelen om t610 på mobile-review.com tror jeg..

jepp jepp..

:)

Vel, Nokia har jo en SMS logg som teller hvor mange SMS som har blitt sendt og forsøkt sendt, og hvor mange som har blitt mottatt og forsøkt mottatt. Men for å finne det, er du nødt å aktivere en meny med datakabel... :(

Så det er veldig merkelig hvorfor telefoner ikke leveres med en så enkel funksjon som det!

Kan jeg gjøre det privat? Eller må den f. eks. forhandler, så de kan gjøre det? Meget interessert i det!

Kan jeg gjøre det privat? Eller må den f. eks. forhandler, så de kan gjøre det? Meget interessert i det!

Det finnes visstnok en rekke sider på nettet hvor du kan finne informasjon om slikt. Bruk google...

Det finnes visstnok en rekke sider på nettet hvor du kan finne informasjon om slikt. Bruk google...

Hva skal jeg søke på da? "nokia secret menus" eller hva?

Netmonitor heter menyen som gjør at en kan lese hvor mange meldinger som er sendt og motatt. Ganske uinterresant og se antall meldinger egentlig. Det jeg gjerne skulle hatt var et ikon som forandret seg eller noe sånt når en har svart på en melding.akkurat som i Outlook..Mange ganger jeg har vært usikker på om jeg har svart på en melding eller ikke..

Enig med pepzi, det er vel ikke akkurat noen viktig funksjon (de som trenger slikt sliter vel heller med andre problemer :wink: ).

Har fått ny T610 nå, med oppdatert FW. SMS er desverre like treg, men nå funker i allefall WAP :)

Denne har klart dårligere display enn den forrige. Fargene i alle 4 ytterkantene er mye lysere enn resten.

Og som på den forrige; litt kjipt at man blir sittende å pusse vekk merkene på dekselet (spesielt displayet) hele tiden. Skikkelig irriterende det :-?

Er noen nye spill. Blandt annet et minigolf-spill som ser ut til å være ganske morsomt.

Fargene i alle 4 ytterkantene er mye lysere enn resten.

Er noen nye spill. Blandt annet et minigolf-spill som ser ut til å være ganske morsomt.

Det kan hende det er bare i liten feil med den telefonen du har fått. :shrug: Jeg har testet minigolf på t310 og det er et bra spill. :D