Atlesen Skrevet 5. august 2009 Skrevet 5. august 2009 Finnes det? F.eks butikk,aksjer eller lignende? Atle
AK47 Skrevet 5. august 2009 Skrevet 5. august 2009 Det første jeg kom til å tenke på, fra mine barndoms år, var Oslo Børs, til Commodore 64. Minnene ble så sterke at jeg måtte google, og jammen fant jeg den, til og med spillbar: Oslo Børs
MrL Skrevet 5. august 2009 Skrevet 5. august 2009 Et av de beste kjøp og salg spillene jeg har spilt, er faktisk fra The sims 2 foretningsliv, utrolig nok. Man kan selge omtrent alt som er i spillet, møbler, TVer, biler osv., og man kan selv sette priser og annsette flere folk osv osv. Det er faktisk veldig bra, fordi overskuddet man sitter igjen etter butikken sin, må man jo leve på, deretter jo bedre butikken din går, jo rikere blir du, og jo bedre hus osv kan du jo ha. Egentlig genialt
MatsAndreassen Skrevet 6. august 2009 Skrevet 6. august 2009 Enig med MrLG Sims 2 kjøp og salg eier =) Selv om Sims 2 = gay (not really)
And.rs Skrevet 6. august 2009 Skrevet 6. august 2009 (endret) Capitalism 2 er spillet du er ute etter. Dårlig grafikk osv men helt genialt ellers. Starter eget firma og kan selge så å si hva du vil. Kan enten importere eller produsere selv, eller bare dyrke. Må ansatte folk, åpne hovedkontor, markedsføre osv osv. Kan også kjøpe aksjer i f. eks konkurrerende virksomheter eller kjøpe dem helt opp. Gi spillet en time og du er hekta . Kan også spilles online. OBS: kan virke lit komplissert første gang, men som sagt gi spillet en sjanse og man lærer fort. Endret 6. august 2009 av Sr.érdnA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå