Gå til innhold

Kommentartråd til "Anbefalte AppStore-apps" [Iphone og Ipod Touch]

Anbefalte innlegg

Skrevet
Får vel spørre her også! Hva er den beste TV Guide appen? VG Nett sin eller den vanelige ? :)

har hørt at vg's skal være best, men du skal ikke spørre om dette i Anbefalte AppStore-apps [iPhone & iPod Touch](så du skrev der å;))

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Får vel spørre her også! Hva er den beste TV Guide appen? VG Nett sin eller den vanelige ? :)

Med den vanlige mener du denne? https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=14189508

Isåfall vil jeg si at den er best, ihvertfall for øyeblikket da den har Push-funksjon.

Men VG sin har litt bedre Kategoriserings funksjon og anmeldinger av programmer/filmer. Synes også den ser bittelitt bedre ut, men de er veldig gode begge to

Endret av Claaaes
Skrevet
Mybrute er et must!

"Om noen kommer til å kjøpe spillet, så kan de sende meg en pm med deres e-mail. Slik at jeg kan sende dem en secret code, som de kan taste ned for å få en gave."

kan jeg bruke min eksiterende mybrute konto?

Nei

Skrevet

Jepp! Men jeg tipper september. Mulig de har sendt oppdateringen til Apple nå, men det kan jo ta mellom 1 til 4 uker før den er ute på AppStore.

• 2 uker senere...
Skrevet

jeg hadde en app som gjore at jeg kune bruke iphonen som en memory stick. det var en brun kofert som ikon, problemet mit er at jeg ikke finner den. er det noen som vet hva den heter? og hva er best av den og "file sharing"?

Skrevet

Bejeweled 2 og Bloons er et must! Har hatt Bejeweled siden i fjor tror jeg, og spiller det fortsatt!

Ellers er i-Clickr et greit apps til powerpoint, selvom den er litt dyr (55 kr). Man kan nesten kjøpe en remote for noen kr ekstra fra dealextreme..

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...