Gå til innhold

Mikrofon program til cs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke helt sikker på hva du mener, men Team Speak er ganske populær, og gratis. Selv bruker jeg mest gamevoice 1.5, da denne har bedre lydkvalitet.

Skrevet

team speak, gamvoice og ventrilo funker alle helt fint, men tror jeg må si meg ening i at kvaliteten i ventrilo er best

Skrevet

Har prøvd Roger Wilco, Ventrilo, Teamspeak og gamevoice.

Roger Wilco: Lett å bruke, ikke avansert. Men lyd kvaliteten er ikke bra!

Ventrilo: Litt mer avansert, mye valg. Men liker ikke lyden, mer sånn robot stemme.

TeamSpeak: Den beste av de beste! Lyden er på topp, som man skulle snakke i telefonen. Hører klart å tydelig. Har også en del codec man kan velge i programet. Er ikke så veldig avansert program men mye valg!

Anbefaler denne.

Gamevoice: Er lik roger wilco men denne har flere valg.

Dette er mitt syn :roll:

• 2 uker senere...
Gjest Slettet+1374861
Skrevet

altså lol, den som påstår noen av de andre som er nevnt her er bedre enn Ventrilo kan henge seg.

Ventrilo er godt opp mot telefonen, UTEN å ta masse båndbredde.

Skrevet
Har du tenkt å ghoste?  :grumpy:

Ghosting er vel når man ser på andre skjermer for å finne ut hvor motspilleren er, mens mic bare er sosialt i sin sammenheng og brukes av mange.

Skrevet
Har du tenkt å ghoste?  :grumpy:

Ghosting er vel når man ser på andre skjermer for å finne ut hvor motspilleren er, mens mic bare er sosialt i sin sammenheng og brukes av mange.

Man kan fint ghoste med mic. Når den ene er død, kan den andre ghoste via chaten. I cs kan man ikke snakke med teammates som lever når man er død.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...