Gå til innhold

Augustfest 2009 - arnold_layne - Forsinket normal


Anbefalte innlegg

Bruker: arnold_layne

Utfordring: Forsinket normal

Deltakernivå: Pingle

Utstyr: D300 + AIS 35/1.4 og Sigma 30/1.4 i reserve

 

Jeg har egentlig ikke tid til å delta på denne festen pga salg av leilighet og alt som hører med, men det ser ikke ut til at jeg klarer å holde meg unna likevel. Så jeg prøver meg som pingle så får vi se om jeg klarer å fullføre. Og siden jeg ikke fikk deltatt på normaluken, tar jeg det like godt igjen nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

6. august

 

Takk for kommentarer. Dagens er tatt i et idyllisk område i nærheten av Fantoft stavkirke. Pga. litt flatt lys synes jeg det gjorde seg best i svart/hvit. 1/13 sek håndholdt med støtte fra en litt for lite stødig port gjorde sitt til at skarpheten ikke er helt optimal.

 

Old road

 

612894927_5QShr-XL.jpg

 

EXIF: AIS 35/1.4, ISO 200, 1/13 sek, f/5.6

Lenke til kommentar

7. august

 

Hadde egentlig ikke tenkt til å ta meg tid til fotografering i dag, men da denne krabaten kom krypende over stuevinduet vårt klarte jeg ikke å la være (jeg måtte dog ta en spansk en mtp objektivvalget)... Jeg har kalt ham Billy ;)

 

C'mon Billy

 

613369060_5Uwph-XL.jpg

 

EXIF: AI 55/3.5 med 20 mm mellomring, ISO 800, 1/80, f/8

 

Rakk ikke å sette opp noe stativ, så det ble håndholdt...

 

Edit: Er det forresten noen som har peiling på hva for en væske disse krabatene legger fra seg? Den rakk nemlig å produsere et par av disse dråpene i løpet av seansen. Er det piss, eller hva? (Og jeg som nettopp har vasket vinduene :realmad: )

Endret av arnold_layne
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...