Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Et spørsmål til, hva er forskjellen på amd athlon xp 2400+ og 2500+?Hvorfor har 2500+ "bare" 1,833 GHz mens 2400+ har 2.0 GHz?

Grunnen er at 2500+ har mer cache. Dette er et hurtiglager som ligger på CPU hvor den kan lagre ofte brukte komandoer slik at den ikke trenger å gå til rammen for å få den. Det gjør at den yter bedre en 2400+ selv på lavere klokkefrekvens(oftest).

Ellers så tror jeg at jeg hadde valgt komplett.no sitt tillbud. Grunnen er at de bruker et hovedkort basert på nforce2 og ikke VIAkt400 som mamoz bruker. Nforce2 er bedre en via kt400, og "alle" som bygger pc selv velger dette.

Har fulgt litt med på dinside tillbudene, og det blir bare bedre og bedre. Og nå får du en konge pc uansett, spesielt med tanke på prisen.

Lenke til kommentar

Har aldri prøvd icemat.

Men du har rett i at den ikke er noe å bruke sammen med optiske mus. grunnen er at optiske mus tar mange bilder av underflaten, så registrerer bevegelsene. Det er ikke lett når udnerlaget er laget av glass(er vel det den er?) Om du har en optisk mus kan du prøve å kjøre den oppå f.eks glass eller gjennomsiktig gummi.

Jeg hadde aldri brukt penger på icemat

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...