Gå til innhold

Trenger hjelp med å finne meg en jakke


Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg har tenkt til å kjøpe meg en jakke. Så en kul jakke som Zac Efron hadde på seg i filmen "17 again" og jeg kan tenke meg at en slik en vil passe meg ganske bra.

Her er bilde:

081.jpg

 

Så noen som kan finne meg en jakke som ligner eller har samme stil som denne jakken?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Halla. Syntes jakken var kul selv, så jeg begynte å se litt på nettet.. Jakken heter Ever Oblow Lambskin Moto Jacket, og den han bruker er en omsydd versjon av den. Jeg fant også ut at jakken koster ca. 4500 kr så jeg står over å kjøpe den. Men nå som du har navnet på den kan du bare google det opp å se om du finner noen sider som viser deg omtrent like jakker til litt billigere pris..

 

PS: Jeg fant ut en annen ting også.. ALT av klær han bruker er vareplasering og lommeboken burde være feit for å kjøpe noe av det han har på seg =P om det skal være akuratt det samme xD

 

Good luck!

Lenke til kommentar

Ja jeg leste det samme om at det er en omsydd versjon. Jeg fant den originale versjonen, men den er utrolig annerledes enn hvordan den ser ut der. Virker som at de har tatt en XL størrelse eller noe, og omsydd den slik at at armene og div. passer bra på han. Så jeg leter på en måte etter en jakke som ligner på den der.

Endret av Baba2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...