Gå til innhold

Augustfest 2009 - Ray005 - Svart Hvite Minner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tatt masse bra bilder i dag. Huff, klarer ikke å bestemme meg for hvilket jeg skal legge ut. Kan jeg legge ut flere enn ett?? Bildet kommer snart uansett =D

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har tatt masse bra bilder i dag. Huff, klarer ikke å bestemme meg for hvilket jeg skal legge ut. Kan jeg legge ut flere enn ett?? Bildet kommer snart uansett =D

Ett om dagen desverre. Men du kan jo legge ut et par i august bildetråden.

Tom

Skrevet
Ellers tenkte jeg mer på "fjæra" oppe i vektskåla, som belaster vekten.. (hihi) ;)

Minner meg om coveret til danske High-Fidelity den gangen de testet ut det første forsterkersettet til Electrocompaniet (dette var på 70 tallet ...)

Tom

Skrevet (endret)

[quote name='Trondster' date='06/08-2009 : 14:32' post='14164137')

Ellers tenkte jeg mer på "fjæra" oppe i vektskåla, som belaster vekten.. (hihi) ;)

Hehe =D My mistake.

Nå kommer neste bildet. Dette er det første bildet som jeg virkelig helst ville lagt ut i farger. Svart-hvitt ble litt kjedelig. Det eneste som er gjort med bildet, er konverteringen til S/H.

Bildets Tittel er:

Fruit on Water

post-132239-1249573201_thumb.jpg

Edit: Kan ikke dy meg fra legge orginal bilde ut her, ikke med i utfordring, have mercy =D

post-132239-1249574119_thumb.jpg

Endret av Ray005
Skrevet

Dagens bilde kommer nå =D

Fikk ikke så mye inspirasjon idag, så måtte bare gjøre noe enkelt, men jaja.

Takk for alle komentarer og kritikk(ler fortsatt av den "fjærbelstede" vekten).

Runder nå min første uke som ufordringsdeltaker og har over all forventning fått lagt ut et bilde hver dag hittil.

Bildets tittel er:

Ett Lite Dilemma

post-132239-1249668717_thumb.jpg

Skrevet

Noen som forresten vet om et billig og bra objektiv til canon, helst med bildestabilisering! Ville vært hyggelig om noen litt bedre enn meg selv kunne gitt noen tips =D Helst under 2500kr, vet at det er lite, men vil ikke bruke så mye ennå.

Skrevet

Da kommer neste bildet. Kanskje ikke så fornæyd med dette, har mistet litt inspirasjonen.

Tittelen er inspirert av kanskje verdens dårligste serie med nesten samme navn.

Bildets tittel er:

En Fotball Iblant Oss

post-132239-1249764906_thumb.jpg

Skrevet
Ett Lite Dilemma

Artig tolkning. Midtstilling fungerer her.

Når det gjelder rimelige objektiv, så kan EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS være lurt å se på.

Tom

Skrevet

Da kommer dagens bilde, fikk ikke tatt bilde igår, desverre. Men er jo uansett bare pingle.

Er som jeg tidligere har sagt, kommet litt på latsiden, men prøver å ta så ofte jeg kan.

Bildets tittel er:

Liten og hjelpesløs

post-132239-1249932165_thumb.jpg

Skrevet

Da kommer dagens bilde, glemte å legge ut bilde igår... Bilde idag er litt kjedelig men jaja.

Bildets Tittel er:

Brusende Bølger

post-132239-1250111907_thumb.jpg

Skrevet

Veldig kult bilde, syntes kanskje det hvite var litt vel hvitt. Men ikke sånn at det gjorde noe egentlig... nei klarer ikke å bestemme meg. Kanskje ikke :hmm: Likte veldig godt den vannsøylen på høyre side, den var kul.

Skrevet
Da kommer neste bildet. Kanskje ikke så fornæyd med dette, har mistet litt inspirasjonen.

Tittelen er inspirert av kanskje verdens dårligste serie med nesten samme navn.

Bildets tittel er:

En Fotball Iblant Oss

Dette likte jeg bare kjempe godt!! :thumbup:

Skrevet

Da kommer dagens bilde, veldig sent =P Tok bilde når jeg gikk en tur i fjæra.

Bildets tittel er:

Skuret Ved Havet

post-132239-1250287016_thumb.jpg

Skrevet

Da va det neste bilde i rekka. Er litt usikker på dette bildet men, decide yourself :D

Bildets tittel er:

Fields Of Freedom

post-132239-1250446582_thumb.jpg

Skrevet

Da kommer dagens bilde. Idag kastet vi gammelpoteten og tok likegodt et bilde av selve øyeblikket poteten ble kastet ut av sekken og ut i villmarken.

Bildets tittel er:

GammelPotet

post-132239-1250545642_thumb.jpg

Alternativt

Gammelpoteten 2post-132239-1250545745_thumb.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...