SunnyCloud Skrevet 31. juli 2009 Skrevet 31. juli 2009 Jeg husker jeg fikk den beryktede "grisasprøytå" og "stivkrampå", i tillegg til flere andre vaksinasjoner, i løpet av mine 12 år på skolen. Er det noen som vet navnet på og hva de forskjellige vaksinasjonene er/gjør?
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 31. juli 2009 Skrevet 31. juli 2009 Eneste jeg kommer på nå er BCG. Har du tenkt til å få dem på nytt ?
SunnyCloud Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Skrevet 31. juli 2009 Takk for det. Trenger info for å gjøre meg opp en mening om fremtidige vaksinasjoner for mine barn. Starter ofte en tråd her før jeg begynner min leting etter kunnskap, slik at jeg, ved hjelp av andres kunnskap, kanskje når en konklusjon fortere.
Skagen Skrevet 31. juli 2009 Skrevet 31. juli 2009 Fant en del info om vaksiner gitt i grunnskolen her: Undersøkelser, informasjon og vaksiner som blir gitt i grunnskolen Regner med at vaksinasjonen er mer eller mindre lik for alle kommuner.
Huskarl Skrevet 1. august 2009 Skrevet 1. august 2009 10. klasse Informasjon om psykisk helse Samliv og seksualitet Seksuelt overførbare sykdommer (SOS) og prevensjon Helseundersøkelse: Målrettet helseundersøkelse tilpasset behov og risiko Vaksine Polio Den fikk jeg ikke. Siste jeg tok var BCG.
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. august 2009 Skrevet 2. august 2009 Jeg fikk heller ingen vaksine nå i 10. klasse. Enten så er det nytt eller så er det veldig gammelt det som står der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå