Mollenpriz Skrevet 31. juli 2009 Skrevet 31. juli 2009 Hei! Jeg har bestemt meg for å anskaffe meg en ny pc. Det er en stund siden jeg har vært å sett på komponenter så jeg lurer på om dere vil gi meg litt input på det testoppsettet jeg har nå. Antec Nine Hundred Asus P5Q Pro Corsair HX 620W Intel Core 2 Quad Q9650 Noctua NH-U12P OCZ Gold XTC 4096 MB DDR2 PC6400 Samsung Spinpoint F1 1 TB (2 stk.) Sapphire Radeon HD 4870 X2 PCen skal brukes, som emnetittelen tilsier, til fotoarbeid og spill. Jeg skal ikke kjøpe en ny skjerm med det første, jeg er godt fornøyd med min 19" Samsung. Hva skal jeg bytte ut? Og hvorfor? Jeg kommer muligens til å skifte ut komponenter i fremtiden, men det er ikke sikkert. Jeg er ingen overklokker. På forhånd takk. Mollenpriz.
Laukhau Skrevet 4. august 2009 Skrevet 4. august 2009 Jeg ville byttet cpu til I7 920 istede for den du har. (og hovedkortet til et som har rett sokket.) Grunnen er fordi da blir det lettere å oppgradere i framtiden, siden de ikke lager 775 sokket lengre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå