Gå til innhold

-Amerika Ang softgun/paintball kniver osv2


Anbefalte innlegg

Hei. Gutt på 16 som skal reise med familien til Amerika og lurte på hvordan det er å ta med hjem Softgun/paintball?

Kanskje noen kniver osv? Er det et problem å ta med hjem ?

Vi skal faktisk til Florida så ler jeg jo ganske motorsportinteressert så hvis noen kunne si meg noen steder det er noen bra butikker eller "Show" som jeg kan komme meg til?

Takker for alle svar som kommer!

 

MvH F0glen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du risikerer straff da du ikke er gammel nok til å airsoft i norge, samme for paintball,

 

Og alle airsoft våpen i usa selgel med orange tupp

 

Hva er orange tupp får noe?

 

Trodde ikke det spillte noe rolle hva du hadde med deg i bagasjen får du kommer jo ikke i kontakt med den uansett bortsett fra håndbagaskjen da men den går jo gjennom sjekker osv....

Hvor pappa kjøper den for meg da?

Hvis jeg kjøper en radiostyrt bil da blir det noe annet?

Lenke til kommentar
Du risikerer straff da du ikke er gammel nok til å airsoft i norge, samme for paintball,

 

Og alle airsoft våpen i usa selgel med orange tupp

 

Hva er orange tupp får noe?

 

Trodde ikke det spillte noe rolle hva du hadde med deg i bagasjen får du kommer jo ikke i kontakt med den uansett bortsett fra håndbagaskjen da men den går jo gjennom sjekker osv....

Hvor pappa kjøper den for meg da?

Hvis jeg kjøper en radiostyrt bil da blir det noe annet?

Det er en oransje tupp(der de røde pilene peker) ;D post-182717-1249371099_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Du risikerer straff da du ikke er gammel nok til å airsoft i norge, samme for paintball,

 

Og alle airsoft våpen i usa selgel med orange tupp

 

Hva er orange tupp får noe?

 

Trodde ikke det spillte noe rolle hva du hadde med deg i bagasjen får du kommer jo ikke i kontakt med den uansett bortsett fra håndbagaskjen da men den går jo gjennom sjekker osv....

Hvor pappa kjøper den for meg da?

Hvis jeg kjøper en radiostyrt bil da blir det noe annet?

Det er en oransje tupp(der de røde pilene peker) ;D post-182717-1249371099_thumb.jpg

 

Hva er negativt med det?

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...