Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei der,

 

Lurer på om noen har testet/vurdert/bruker Druvaa? Relativt nytt backup-produkt som ser spennende ut i sin sofistikerte simplisitet.

 

Jeg temmelig drit lei den unødvendige kompleksiteten i SBE og de evindelige merkelige feilmeldingene...

 

www.druvaa.com

 

paalrot

______

 

Har nå installert på server og en klient og skal teste i 30 dager.

Inntrykket så langt: WOW!!!

Endret av paalrot
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi bruker det, funker glitrende faktisk. Frytkelig enkelt og å bruke og ta restore med.

 

Jeg ser at det ser veldig enkelt ut, men at det samtidig har alt en trenger, og faktisk mer enn mange andre.

 

Det jeg lurer mest på er hvordan stabiliteten til klient (og server for så vidt) er? Og er det noe særlig trøbbel og fusk? Backup som ikke skjer, klienter som ikke klarer koble til server etc... slike ting som skjer titt og ofte med, tja, Symantec feks. :)

Lenke til kommentar
Hadde stilt meg litt skeptisk til nye backupprodukter, greit med produkter som faktisk har noen års "brukstid". Om du er på jakt etter noe gratis har man jo backuppc, evnt vil du opp i prisklassen har man jo TSM f.eks.

 

Ja, det er en av grunnen til at jeg er litt interessert i å høre om noen har erfaringer... og grunnen til at jeg tester selv nå.

 

Nye produkter generelt bør en vel helst være skeptisk til, men backup er ikke veldig kompliserte saker. Funker det så funker det. Er backupen der så er den der. AV kan være litt mer hårete feks. Nå gjelder det jo at backupen er det i 10 av 10 tilfeller, og spesielt når det trengs. :)

 

Har tittet litt mer på Druvaa nå og testet web-grensesnittet. Virker knallbra så langt, og det virker som et "it just works" produkt, i motsetning til mye annet.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Nye produkter generelt bør en vel helst være skeptisk til, men backup er ikke veldig kompliserte saker. Funker det så funker det. Er backupen der så er den der. AV kan være litt mer hårete feks. Nå gjelder det jo at backupen er det i 10 av 10 tilfeller, og spesielt når det trengs. :)

 

(disclaimer: I work for Druvaa but not in the sales department )

 

Paalrot,

 

I came across this post googling and translated this page. Sorry I don't know Norwegian :(

 

Thanks for trying Druvaa inSync. As you must have seen its a simple yet very sophisticated product to backup business data for local and remote users. Its focused on laptops and should be very stable.

 

Yes, Druvaa is a young company about 2.5 years old and inSync is the first product. But the product has been a Huge success !! and it has been used by over 250 enterprises !!

Key customers include - NASA, Capita, Emerson, Stihl, Barcelo etc.

 

Please let me know if you have any doubts or you can reach me at forums.druvaa.com

 

Carlos

Endret av carlos123
Lenke til kommentar
Hei der,

 

Lurer på om noen har testet/vurdert/bruker Druvaa? Relativt nytt backup-produkt som ser spennende ut i sin sofistikerte simplisitet.

 

Jeg temmelig drit lei den unødvendige kompleksiteten i SBE og de evindelige merkelige feilmeldingene...

 

www.druvaa.com

 

paalrot

______

 

Har nå installert på server og en klient og skal teste i 30 dager.

Inntrykket så langt: WOW!!!

 

Hei alle,

 

Kan være greit på vite at Druvaa faktisk har en Norsk representant og ressurssenter som har vært her noen år. Gå til www.intranet.no/druvaa_insync.htm for mer informasjon.

 

Ring gjerne 5538 9920 eller send mail til [email protected]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...