Gå til innhold

Iphone 3GS er utsolgt


Anbefalte innlegg

Men.... Det kommer vel flere for salg, gjør det ikke?

Alle måtte da vite at det kom til å bli slik. Det var akkurat som da salget av 3G versjonen startet. Hvorfor skulle det bli annerledes nå?

 

En annen artig sak er å se hvor mange som misliker iPhone, men stadig er butikker og nettbutikker utsolgt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En annen artig sak er å se hvor mange som misliker iPhone, men stadig er butikker og nettbutikker utsolgt.

men 5 telefoner i hylla pr mobil, så skal det ikke mange interesserte til før dem går tom...

 

Jeg leser: Jeg liker ikke iPhone, men skal ha den.

Virkelig saklig! Sitter du hjemme og tror det kom 5 telefoner til Norge?

Endret av AneMona
Lenke til kommentar
En annen artig sak er å se hvor mange som misliker iPhone, men stadig er butikker og nettbutikker utsolgt.

men 5 telefoner i hylla pr mobil, så skal det ikke mange interesserte til før dem går tom...

 

Jeg leser: Jeg liker ikke iPhone, men skal ha den.

Virkelig saklig! Sitter du hjemme og tror det kom 5 telefoner til Norge?

 

Han sa ingenting om landet, kun hylla. For alt du vet kunne han ha siktet til den enkelte butikk. Og da stemmer det! Vi fikk 4, og jeg vet om mange flere butikker i Tromsø som fikk samme antall. Det er lett å bli utsolgt når det ikke er store kvanta tilgjengelig.

 

Det kalles markedsføring: Fin måte å skape blest på, og det har blitt gjort utallige ganger på masse produkter. Dette kan hver enkelt velge å bli sint på, eller tenke framover. Mer iPhone kommer til landet rundt 15.08

Endret av RMNZR
Lenke til kommentar
En annen artig sak er å se hvor mange som misliker iPhone, men stadig er butikker og nettbutikker utsolgt.

men 5 telefoner i hylla pr mobil, så skal det ikke mange interesserte til før dem går tom...

 

Jeg leser: Jeg liker ikke iPhone, men skal ha den.

Virkelig saklig! Sitter du hjemme og tror det kom 5 telefoner til Norge?

nei, det jeg mistenker er at apple bevisst har sendt ut ca 5 mobiler til hver butikk eller tilsvarende, noe som fort fører til overskifter om utsolgt i media og inntrykk av at det er større etterspørsel en det nødvendigvis er (hadde dem sendt ut 100 til hver butikk, og det kom meldinger om utsolgt og køer så hadde jeg sett grunn til å skrive om det).

 

apple har en informasjonskontroll som ikke ligner noe annet. Mens en får veldig spesifikke tall rundt salg hos hp eller dell så er apple veldig forsiktig med sine opplysninger. I beste fall får en totalsalg innen en gruppe produkter (mac, ipod, iphone)...

Endret av hobgoblin
Lenke til kommentar
En annen artig sak er å se hvor mange som misliker iPhone, men stadig er butikker og nettbutikker utsolgt.

men 5 telefoner i hylla pr mobil, så skal det ikke mange interesserte til før dem går tom...

 

Jeg leser: Jeg liker ikke iPhone, men skal ha den.

Virkelig saklig! Sitter du hjemme og tror det kom 5 telefoner til Norge?

nei, det jeg mistenker er at apple bevisst har sendt ut ca 5 mobiler til hver butikk eller tilsvarende, noe som fort fører til overskifter om utsolgt i media og inntrykk av at det er større etterspørsel en det nødvendigvis er (hadde dem sendt ut 100 til hver butikk, og det kom meldinger om utsolgt og køer så hadde jeg sett grunn til å skrive om det).

 

apple har en informasjonskontroll som ikke ligner noe annet. Mens en får veldig spesifikke tall rundt salg hos hp eller dell så er apple veldig forsiktig med sine opplysninger. I beste fall får en totalsalg innen en gruppe produkter (mac, ipod, iphone)...

 

Ja, misforstå meg rett. Det jeg mener er at det skapes unødig blest rundt iPhone. Jeg skal selv ha den nye iPhonen, men av erfaring fra tidligere modell, gidda jeg ikke en gang prøve å skaffe meg en første dagen.

Når det gjelder Apple, har markedsføringa dems bestandig forbauset meg. Det er akkurat som vi skal være lovprist Apple. De lar vente på seg og vi venter....

Salget fortsetter fremover og jeg er forberedt på ventetid.

Lenke til kommentar
Jeg er veldig fornøyd med min telefon, og jeg fikk den til god butikk pris kr 3498,- for en 32GB med SuperPluss hos Spaceworld. Telekiosken skulle ha 4899,- for samme, de grådige jævlene. Telekiosken eies av Telehor. Skal aldri mer vise meg der, DET er helt sikkert..

 

Luringen :whistle:

 

Hver enkelte butikk bestemmer sin egen pris. Men de fleste telekiosker holder seg på veiledende fra Telenor. Dvs alle her i byen gjør det.

 

Er ikke verre en at man går til neste butikk\Telekiosk :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...