Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Nytt anlegg til grei pris


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+65132

Jeg er ingen ekspert på dette, men har lest litt rundt omkring på forumet.

 

Det som gjelder er å ha et godt frontsett, en god spiller og gjerne en forsterker til frontsettet + en sub bak. Ikke kjøp høytalere til hattehylla, men heller ha gode høytalere fremme.

 

Jeg innsitter ikke nok kunnskaper til å annbefale frem eller tilbake, men vil understreke at en burde heller droppe høytalarene bak til fordel for framme.

 

Mange på forumet som har litt peiling annbefaler denne spillereren: http://www.pixmania.com/no/no/2684979/art/...p3-usb-deh.html

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+65132

Om det er plass fremme burde det vel gå, men har ikke lest om noen som har fått annbefalt 6x9 som frontsett. Ville heller kjøpt et komponentsett slik at du får et bedre lydbilde. Jeg personleg har dette frontsettet: http://www.elutstyr.no/product_info.php?cP...products_id=593

 

Dette blir drevet av spilleren og gir ok lyd. Skal kjøpe en forsterker etter helgen. Blir spennende å høre forkjellen.

Endret av Slettet+65132
Lenke til kommentar

Kva pris har du tenkt å legge deg på?

 

Eg ville prioritert i følgande rekkefølge:

 

1: Spelar

2: Komponentsett

3: Forsterkar til komponentsett

4: Subwoofer + forsterkar

 

Har du ikkje budsjett til å få alt dette utan å kjøpe på netthandelen ville eg droppa subwooferen. Ville heller prioritert god lyd i frontsettet med ein god spelar og forsterkar. Det er mykje greiare å høyre på musikk med gode frontelementer enn ein subwoofer som øydelegg heile lydopplevelsen.

Lenke til kommentar

Er ute etter trøkk i musikken samt grei lyd. Så vil helst ha subwoofer i tillegg.

 

Vil gjerne ikke overstige 6000,- men kan vel strekke meg lenger om absolutt nødvendig.

 

Hadde vært evig takknemmelig om du kunne satt opp en pakke med alt jeg trenger. Mest "bang for the buck",

så får jeg heller vurdere om prisklassen er spiselig. Kan jo alltids spare opp mer.

 

Takk for hjelpen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...