Gå til innhold

BK: Par random bilder

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, har nå hatt kameraet mitt en stund nå (halvt år. Canon EOS 450D). Har tatt en del bilder, men velger å legge ut noen jeg trenger litt kommentarer på. Trenger litt generell info om hva som var bra/dårlig og hva som må forbredes ;)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Old_Car_by_lighterman.jpg

Golden_Glow_by_lighterman.jpg

Breathtaking_view_by_lighterman.jpg

Old_Greek_Facade_by_lighterman.jpg

EDIT: Etter å ha lest retningslinjene litt har jeg fått ordna opp litt. Er det noe mer som må endres på, så bare si ifra ;)

## modemkillere satt i spolertags for raskere lasting av tråden av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har jo en del fine bilder ja :)

Litt vanskelig å gi noe kritikk når det er så mange, men dette var ganske tøft da:

Mom_and_daughter_by_lighterman.jpg

Btw, deviantart er en grusom måte å vise frem bilder på. Du må til flickr..

Skrevet

Er det ikke lov å legge ut gallerier? Orker ikke legge ut 20-30 bilder! Men følger jeg ikke reglene, så beklager så mye ;P Gjør det som må gjøres ;)

Skrevet
Er det ikke lov å legge ut gallerier? Orker ikke legge ut 20-30 bilder! Men følger jeg ikke reglene, så beklager så mye ;P Gjør det som må gjøres ;)

Bildene må hostes på diskusjon.no sin side, og man kan ikke legge ut 20-30 bilder i samme tråd. Les litt du.

Skrevet

Det er umulig å gi god kritikk på gallerier. Det blir for mange bilder å forholde seg til. I de tilfellene du ønsker å reklamere for en bedre serie, så legg ut et par av de beste i månedens bildetråd, og legg ved en link til galleriet.

Her legger du ut et eller to bilder du ønsker kritikk på.

Tom

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...