Shadow_iX Skrevet 29. juli 2009 Skrevet 29. juli 2009 Hei, Her her behovene som må dekkes : Lang batteridtid, gjerne 5 timer + på en lading Fungere til surfing (Youtube, Finn, QXL, o.l) Funkgere med grei ytelse med bruk av Windows Vista/7 med Microsoft Office & litt Open Office. Den kan ha CD/DVD/BluRay, men det er ikke akutt nødvendig. Den kan ha ok høyttalere, men dette er heller ikke nødvendig. Prisklasse MAX 6.000 NOK. Hadde vært fint om dere kan hjelpe meg med å finne en kurrant laptop til denne brukeren. (Har sett litt på de søtrre nett-pc'ene pga batteritid, men vet lite om ytelsen på disse)
Prusk Skrevet 29. juli 2009 Skrevet 29. juli 2009 Stor skjerm med lav oppløsning (!) er min erfaring at eldre brukere liker best. Like greit å kjøpe en med lav oppløsning på selve skjermen, så slipper man å kjøre skjermen i en ukurrant oppløsning.
Shadow_iX Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Skrevet 30. juli 2009 Ja, men jeg har ikke fulgt med på denne datafronten i det siste, foreslå gjerne en laptop som kan virke bra til dette formål.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå