Thomas1992 Skrevet 28. juli 2009 Skrevet 28. juli 2009 jeg skal selge pc'n min, lurer på hvor mye den er verdt ca.. Dette er det jeg har : Prossesor: Intel core 2 duo, 2.40 kjøling til prossesoren : Noctua NH-U12P, 120mm Fan, 1300RPM.. --------------------------------------------------------------------- 2 x 1024 brikker = 2 gb ram, av merke corsair --------------------------------------------------------------------- hovedkort : asus p5b.. --------------------------------------------------------------------- Skjermkort : Sapphire x1950 pro --------------------------------------------------------------------- Harddisk : 2 harddisker, en har 190gb plass, den andren har 230gb.. --------------------------------------------------------------------- Strømforsyning : Hiper, 650 watt, eller 750.. er ikke sikker.. --------------------------------------------------------------------- det er så lenge siden jeg har holdt på med dette, glemt alt om datamaskiner ^^ Men der det no mere? Ja.. apevia kabinett
-LarsLR Skrevet 28. juli 2009 Skrevet 28. juli 2009 jeg skal selge pc'n min, lurer på hvor mye den er verdt ca.. Dette er det jeg har : Prossesor: Intel core 2 duo, 2.40 kjøling til prossesoren : Noctua NH-U12P, 120mm Fan, 1300RPM.. --------------------------------------------------------------------- 2 x 1024 brikker = 2 gb ram, av merke corsair --------------------------------------------------------------------- hovedkort : asus p5b.. --------------------------------------------------------------------- Skjermkort : Sapphire x1950 pro --------------------------------------------------------------------- Harddisk : 2 harddisker, en har 190gb plass, den andren har 230gb.. --------------------------------------------------------------------- Strømforsyning : Hiper, 650 watt, eller 750.. er ikke sikker.. --------------------------------------------------------------------- det er så lenge siden jeg har holdt på med dette, glemt alt om datamaskiner ^^ Men der det no mere? Ja.. apevia kabinett 2000 kr tror jeg, dårlig skjermkort og gammelt hovedkort. Det som er brukbart er jo cpu-en , kabinettet og psu din
Thomas1992 Skrevet 28. juli 2009 Forfatter Skrevet 28. juli 2009 jeg skal selge pc'n min, lurer på hvor mye den er verdt ca.. Dette er det jeg har : Prossesor: Intel core 2 duo, 2.40 kjøling til prossesoren : Noctua NH-U12P, 120mm Fan, 1300RPM.. --------------------------------------------------------------------- 2 x 1024 brikker = 2 gb ram, av merke corsair --------------------------------------------------------------------- hovedkort : asus p5b.. --------------------------------------------------------------------- Skjermkort : Sapphire x1950 pro --------------------------------------------------------------------- Harddisk : 2 harddisker, en har 190gb plass, den andren har 230gb.. --------------------------------------------------------------------- Strømforsyning : Hiper, 650 watt, eller 750.. er ikke sikker.. --------------------------------------------------------------------- det er så lenge siden jeg har holdt på med dette, glemt alt om datamaskiner ^^ Men der det no mere? Ja.. apevia kabinett 2000 kr tror jeg, dårlig skjermkort og gammelt hovedkort. Det som er brukbart er jo cpu-en , kabinettet og psu din Hm.. bare Cpu'n psu'n å kabinettet koster jo 2000 kr nesten..
Bolson Skrevet 28. juli 2009 Skrevet 28. juli 2009 PC deler faller som en stein i pris, og delene dine er 2 - 3 år gamle. Hva de kostet som nye er faktisk ikke så relevant. Men sjekker du følgende tråd, Anbefaling: Komponenter til stasjonær PC, ser du at du får en PC med høyere ytelse (bedre GPU, mer minne) til litt over 4 000 kr, og da er ikke 2 000 kr for en 2 - 3 år gammel PC hakkende galt. Nå bør CPU-kjøler og litt dyrere kabinett dra prisen noe opp, men samtidig vil kjøpere av brukte PC-er i liten grad legge vekt på slike forhold. Men det er fullt mulig at du kan få mer enn 2 000 kr for PC-en, men den som betaler mer enn 3 000 kr gjør en særdeles dårlig handel.
Thomas1992 Skrevet 28. juli 2009 Forfatter Skrevet 28. juli 2009 PC deler faller som en stein i pris, og delene dine er 2 - 3 år gamle. Hva de kostet som nye er faktisk ikke så relevant. Men sjekker du følgende tråd, Anbefaling: Komponenter til stasjonær PC, ser du at du får en PC med høyere ytelse (bedre GPU, mer minne) til litt over 4 000 kr, og da er ikke 2 000 kr for en 2 - 3 år gammel PC hakkende galt. Nå bør CPU-kjøler og litt dyrere kabinett dra prisen noe opp, men samtidig vil kjøpere av brukte PC-er i liten grad legge vekt på slike forhold. Men det er fullt mulig at du kan få mer enn 2 000 kr for PC-en, men den som betaler mer enn 3 000 kr gjør en særdeles dårlig handel. Du sier kanskje noe der ^^ Takker for svar da Får se om den blir solgt til noen
Supreme P. Skrevet 28. juli 2009 Skrevet 28. juli 2009 Gamle PC deler går alltid veldig ned i pris. Nye PC deler går alltid opp i pris. Er ikke verdt mer enn 2k nå ja, det er ikke min stasjonær heller. Btw har en hundrings i lomma, intressert?
Thomas1992 Skrevet 28. juli 2009 Forfatter Skrevet 28. juli 2009 Gamle PC deler går alltid veldig ned i pris.Nye PC deler går alltid opp i pris. Er ikke verdt mer enn 2k nå ja, det er ikke min stasjonær heller. Btw har en hundrings i lomma, intressert? haha, frekkas men står over den hundringsen ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå