Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Update loop. Restore system point Feil også


Anbefalte innlegg

Jeg har en laptop med windows vista 32bit.

 

Er en Hp Pavilion dv9000 :

Intel Core duo 2ghz t7250 2gb ram.

 

Tror det er en 250gb disk.

 

Det som har skjedd, er at windows vista'n min skulle starte opp, så prøver den å gjøre oppdatering 3 av 3 0%, etter ca 2 min så starter den på nytt, og gjør det samme igjen og igjen.

 

Prøvde å bruke F8 og bruke reparerings verktøyet, så å bruke system restore point. Der gir den bare feilen 0x80070005, også nevner den ukjent feil, ingen tilgang ca.

 

Prøvde å gjøre dette når det var 30GB ledig på disken nå sist gang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du kan starte laptopen i sikker modus, kan du prøve det. Kommer du inn i Vista i sikker modus, gå til Windows Update som du finner under Start>Alle programmer. Klikk på Forandre konfigurasjon eller hva det nå heter på norsk. Merk av "Ikke søk etter oppdateringer"

Restart laptopen i sikker modus igjen. Gå så til C:\Windows\SoftwareDistribution mappen og SLETT alt som du finner i den mappen, men IKKE slett selve SoftwareDistribution mappen.

 

Restart laptopen i normal modus og start Windows update. La den lete etter oppdatering og når den har funnet de tre siste oppdateringene, sjekker du hvilke oppdateringer det er snakk om. La kun en opdateringen være avmerket og installer den. Gjenta dette med de to andre oppdatering, altså installer kun en oppdatering av gangen.

Skjærer det seg igjen vil du vite hvilken oppdatering som skaper problemer og kan la være å installere den, hvis mulig.

Endret av Chavalito
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...