Gå til innhold

trenge hjelp til og velge ett nytt 360 spill


veluci

Anbefalte innlegg

hei..

 

er en stund siden eg nå har kjøpt spill til xboxen, men tenkte eg skulle gjøre det..

 

tenkte meg ett underholdende spill hvor eg kan spille multiplayer..

 

tenkte litt på tiger woods 10, men vet ikke om dette er noe bra eller ikke..

 

er åpen for alle forslag, så om noen har noen brae forslag og komme med, så hadde det vert supert..

 

takker for alle svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei..

 

er en stund siden eg nå har kjøpt spill til xboxen, men tenkte eg skulle gjøre det..

 

tenkte meg ett underholdende spill hvor eg kan spille multiplayer..

 

tenkte litt på tiger woods 10, men vet ikke om dette er noe bra eller ikke..

 

er åpen for alle forslag, så om noen har noen brae forslag og komme med, så hadde det vert supert..

 

takker for alle svar

 

 

 

Gå på Amazon.co.uk og søk etter spill for Xbox 360. Når du finner et spennende, klikk på new and used. Der kan du finne mye bra spill til utrolig bra priser. Pass på at du ikke bestiller flere spill samtidig enn at det koster max £20-25 pr sending pga toll.

Ikke alle av de som selger spillen via Amazon sender til Norge men mange gjør.. Da kan du kjøpe flere spill til en bra pris i stedet for et dyrt i norge. :)

Lenke til kommentar
Gå på Amazon.co.uk og søk etter spill for Xbox 360. Når du finner et spennende, klikk på new and used. Der kan du finne mye bra spill til utrolig bra priser. Pass på at du ikke bestiller flere spill samtidig enn at det koster max £20-25 pr sending pga toll.

Ikke alle av de som selger spillen via Amazon sender til Norge men mange gjør.. Da kan du kjøpe flere spill til en bra pris i stedet for et dyrt i norge. :)

 

20-25 pund er vel faktisk over tollgrensa..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...