Gå til innhold

Hvilket skjerm kort bør jeg velge ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okey takk for raskt svar, men jeg lurer på de to

Hadde du greid å finne en gaming laptop med et gt kort som er like bra/bedre enn NVIDIA® GeForce® GTX 260M 1024MB DDR3 skjermkort er dette i så fall billigere ??

 

Men det som er spørsmålet er omg 260 er "like bra" som 160

Lenke til kommentar

jeg vet ikke hvilken laptop'er du sammenligner. hva som er viktig for deg. eneste jeg vet er at du snakker om skjermkort i laptop.

 

gtx260m er langt bedre en 160m. sånne ting kan man finne ut på 15 sec på google.com.

 

om du ikke skal flytte på pc'n anbefaler jeg deg å bestille en stajonær pc. siden du får langt bedre utstyr pr krone. om du flytter mye på pc'n og batteritid er et av tinga som er med i vuderingen stiller jeg 160m og 260m likt, men i forsellige kategorier. siden 160m er en "mindre" chip, har den bedre strømsparings egenskaper. som resulterer i en mindre varm maskin, og en maskin som varer lenger på batteri. 260m er en entusiast model for laptop gamere. mest for folk som drar på mere en 2 lanparties i året kun for å spille, eller tar med seg maskina til venner/skole/jobb hele tiden for å spille.

 

om du bare spiller avåtil/batteritid. så er vell kansje 160m et bedre valg.

 

om du spiller mye/ikke batteritid. så er 260m bedre valg. (muligens veldig mye dyrere også)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...