Gå til innhold

Stabæk - København: Barne- eller voksenbillett?


Scroogey

Anbefalte innlegg

Har tenkt meg på CL-kampen 5. august, men lurer på en ting: Jeg fyller seksten etter at jeg har kjøpt billetten, (har ikke gjort det ennå), men før kampen. Jeg er altså femten når jeg kjøper billetten, men seksten på kampen. Går jeg som barn? Kan jeg kjøpe barnebillett?

Endret av CS93
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde spart litt over 100 kr. (pris voksen 250 kr.), men det er så avgjort verdt det når du har holdt med Stabæk i tynt og tykt hele livet. Dessuten er FCK Skandinavias (og Nordens) største og mest meriterte lag, så kom ikke å si at det ikke er et storlag.

Lenke til kommentar

du støtter ikke klubben når du sniker deg inn på barnebillett ;)

 

men, seriøst....hvor gammel syns dine venner ser ut? om de sier 16-18 så kjøp voksen, sier de mindre enn 16 så kjøp barnebillett. tror uansett ikke at de vil nekte deg å komme inn om du påstår hardnakket at du er u-16...:)

kunne tenkt meg å sett denne kampen selv, men er borte på ferie. blir helt sikkert en god kamp! lykke til :)

Lenke til kommentar

Herregud, det er da ikke noe problem. Hvis du har vært på Telenor Arena før (og det regner jeg med, siden du sier at du har støttet Stabæk hele livet), så vet du jo at billettene leses elektronisk. Det er ingen personer som ser om det er barnebillett, og maskinen ser ikke at du egentlig er voksen. MEN, kjøp voksenbillett du, for å støtte klubben. :)

Lenke til kommentar

Jeg spurte dama i Stabækbutikken, og hun sa jeg skulle få barnebillett den siste gangen. Om jeg ikke støttet klubben som jeg kanskje burde gjort nå, syns jeg det er viktigere å holde med i tykt og tynt. Det gir mer støtte.

Endret av CS93
Lenke til kommentar

Du støtter klubben ved å dra på kampen, ikke bare nødvendigvis om du betaler 100 kroner ekstra. Billettene leses jo automatisk der, og da er det bare og kjøre på med barnebillett hele veien, også etter at du har fylt 16 (regner med at du har sesongkort, men tenker på cupkamper og andre spesielle kamper).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...