Solefald Skrevet 26. juli 2009 Skrevet 26. juli 2009 noken som kjenner til om det her finnes noken plass i Norge evt utlandet? Finner berre klassisk og pop.
Solefald Skrevet 26. juli 2009 Forfatter Skrevet 26. juli 2009 det hørtes vanskelig å komme inn på men thanx
1503 Skrevet 27. juli 2009 Skrevet 27. juli 2009 Det utøvende musikkstudiet ved UiA har en klassisk linje og en såkalt rytmisk linje. Fra hjemmesiden til studiet: Rytmisk studieretning er siktet inn mot sjangrene jazz, blues, rock, pop, fusion m.fl. For tiden gis det undervisning i sang, tangentinstrumenter, el-gitar, el-bass, saxofon, trompet, trombone og trommesett.
Solefald Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Skrevet 27. juli 2009 takker;) har sendt dei en mail. Har lyst å kunne fokusere på kun rock, men det blir vel vanskelig:P
Solefald Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Skrevet 27. juli 2009 Har vert å sunget med en proff sanger, en som er bariton som meg, studert klassisk musikk. Han sa eg har gode muligheter for å bli veldig flink til å synge klassisk, meeeen det er rock og metal som ligger hjertet nermast. Føler kanskje at å studere rock el lign musikk vil gi meg bedre sjanser til å oppfylle mitt potensiale. Så da er det greit å vite kva muligheter det er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå