Gå til innhold

Hvilken Android mobil bør jeg velge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Står her og grubler på hvilken Android jeg skal ta, vurderer Htc Magic, Samsung jet eller Samsung Galaxy. Jeg klarer ikke helt bestemme meg,men det kommer nok gli mot enten Magic eller Jet. Hvordan er disse mot hverandre? Og batteritid?

 

Takk for hjelp og synspunktet

 

Beklager, mente Htc Hero, ikke Jet

Lenke til kommentar
Sitter i samme stol selv, hehe. Samsung galaxy virker lovende. Noen som vet noe om my touch 3g? Er det en telefon som bare vil selges i england typisk? Virker som en versjon 2.0 av magic.

 

Noen som vet om noen lovende android-telefoner som kommer utover høsten?

 

Den kommer til Norge. Ser ut som en veldig god telefon, bortsett fra litt lite ram (128MB) ?

Lenke til kommentar

HTC Hero sier bare jeg...

Telefonen kommer snart til Norge.

Ca 7. August.

 

4 klipp

 

 

8 Episoder av

A week with the HTC Hero

 

HTC Hero har

 

Multitouch,kortleser (max 16gb forløbig),3,5mm lyd mini jack inngang,facebook intrigrert i menyen,widgets på forsiden,web browseren støtter flash,wlan,3g,gps,+++

 

Støtter også MS Exchange.

 

Mange programmer i program butikken. Spotify kommer også snart til android.

 

Multitasking du kan kjøre flere programmer samtidig.

En iPhone vil f.eks avslutte spotify når du går ut av programmet for å gjøre noe annet.

 

Android er åpent og det vil komme avanserte programmer som f.eks apple ville ha nektet.

Lenke til kommentar

htc hero er egentlig veldig fristende, men ser alt for mange kommentarer av de få som har prøvd den til nå at den har småtendenser til å lugge litt i interfacen. Når UIen er laget for å være så smooth og stilig ødelegger det veldig med små hopp etter min mening.

 

Det hadde vært helt fantastisk dersom ryktene rundt den nye xperia telefonen fra se er reelle. Det virker som en telefon som virkelig kan knuse apple en gang for alle. Men det krever litt sterk tro og tolmodighet da..

Lenke til kommentar
htc hero er egentlig veldig fristende, men ser alt for mange kommentarer av de få som har prøvd den til nå at den har småtendenser til å lugge litt i interfacen. Når UIen er laget for å være så smooth og stilig ødelegger det veldig med små hopp etter min mening.

 

Det hadde vært helt fantastisk dersom ryktene rundt den nye xperia telefonen fra se er reelle. Det virker som en telefon som virkelig kan knuse apple en gang for alle. Men det krever litt sterk tro og tolmodighet da..

 

 

Noen av de testene er ikke av den versjonen som kommer i butikken.

Samt den skal oppføre seg raskere med SDHC 8-16GB minnekort.

 

men ytelsen kunne sikkert vært bedre, men programmer og slikt fungerer veldig bra på telefonen.

Lenke til kommentar
UI blir nok ikke raskere med ett minnekort nei.

 

 

I følge andre på nett så sier folk at ui blir raskere.

Telefonen bruker kanskje minnekorte som cache minne.

 

 

Adam @ Jul 23rd 2009 6:17PM

I agree. Other reviews have all been really positive about the keyboard, and people are saying that putting a faster SDHC card for the Android swap file sorts out the lag problems. i.e. It's IO issues with the apps than proc, such as the calendar in the example is loading new data each page swipe which is being queued up with the rest of the apps all doing the sam

 

 

Folk sier også dette i facebook htc hero gruppa.

vi får se når den kommer ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...