Gå til innhold

Herpa mobil - noen mulighet for IKKE å få samme mobil tilbake


Anbefalte innlegg

Har en SE c905, som jeg kjøpte i juletider. Etter en stund ble snakke-i-telefonen-funksjonen helt borte. For å si det på en annen måte - jeg kan bare prate i telefonen ved hjelp av høytalerfunksjonen. Hører ingenting ellers. I det siste har også mobilen begynt å plutselig slå seg av helt uten videre, samt at den bruker over et minutt før jeg får slått den på (bare står og venter med SE merke, og er helt svart før det). :S Så i går ble hele skjermen først helt svart (når mobilen var på, og jeg flippa den opp) og så ble hele skjermen fylt med masse rare farger, bildet ble delt i 4-5-6 og masse grønne farger o.l. Nå får jeg ikke gjort noe som helst.

 

Så, det jeg i grunn lurte på. Jeg lurte på om jeg har noen sjanse til å få igjen pengene/evt. bytte den mobilen mot en annen mobil (mot at jeg selv putter inn litt cash, om det skulle mangle)? Er lei mobilen, og ønsker en ny en.

 

Er vel som nevnt, omtrent et halvt år siden jeg fikk den. Skadene er ikke grunnet at jeg har herpa den..

 

edit:

 

mobilen ble forøvrig kjøpt på telenor.no

Endret av KAKEGUTT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At du er lei telefonen gir ikke grunnlag for bytte i forhold til Forbrukerkjøpsloven. Men har du herpet den? Utsatt den for unormal bruk? Eller hva? Jeg kan se utifra feilbeskrivelsen hva som må gjøres med telefonen din, men når du bruker ord som herpet så blir jeg litt skeptisk.

Lenke til kommentar
At du er lei telefonen gir ikke grunnlag for bytte i forhold til Forbrukerkjøpsloven. Men har du herpet den? Utsatt den for unormal bruk? Eller hva? Jeg kan se utifra feilbeskrivelsen hva som må gjøres med telefonen din, men når du bruker ord som herpet så blir jeg litt skeptisk.

 

Haha. Ja, jeg ser den selv nå. Herpet var vel ganske feil ord. Jeg har ikke gjort noe galt med mobilen, har aldri mistet den i gulvet eller behandlet den dårlig, så er ikke min feil.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Det skader jo ikke å høre med Telenor om det er mulig å foreta et ombytte av telefonen, men som sagt tidligere er altså ikke dette noe du har krav på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...