pululf Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Skrevet 30. juli 2009 Haha, så mange som syns at speedcore var bråk... Vel. Jeg tror at jeg vet grunnen til at jeg liker veldig raske sanger... Da jeg begyte å spille stepmania fikk jeg jo sansen for sanger som går jævlig fort, siden disse ofte er mest morsomme å spille.
Lapette Skrevet 30. juli 2009 Skrevet 30. juli 2009 http://www.youtube.com/watch?v=EbSZl9zBrv0 - fra 3:10 - Får helt sinnsykt med energi av den sangen der ass. HJÆLP
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 30. juli 2009 Skrevet 30. juli 2009 Herlighet, her var det mykje sær og fæl musikk! No offence til dykk som likar musikken, men spesielt den fyrste trådstartar posta var berre bråk. Berre masse fæle dunkelydar som gjekk ekstremt fort, og ja, bråk. Arne Nordheim skjønte eg ikkje mykje av, ei dame som spelte veldig sært trekkspel med ein mann i bakgrunnen? Er mannen i bakgrunnen Arne Nordheim liksom? Hadde du giddet å lese tråden hadde du sett at Arne Nordheim er komponisten som skrev musikken, og at han ikke fremfører den selv.
GrevenLight Skrevet 30. juli 2009 Skrevet 30. juli 2009 Har ikke fått så sykt bra tilbakemelding av folk på forumet når jeg spiller denne
Zapticon Skrevet 30. juli 2009 Skrevet 30. juli 2009 Hadde du giddet å lese tråden hadde du sett at Arne Nordheim er komponisten som skrev musikken, og at han ikke fremfører den selv. Men no skreiv du det her, så då slepp eg det Takker.
*F* Skrevet 30. juli 2009 Skrevet 30. juli 2009 Speedcore ol er ikke noe verre en den verste styggeste fucked metallen mange hører på. 1
mjskovly Skrevet 30. juli 2009 Skrevet 30. juli 2009 Har ikke fått så sykt bra tilbakemelding av folk på forumet når jeg spiller denne Kleineste 1.5 minuttene i mitt liv :-P
Trancender Skrevet 30. juli 2009 Skrevet 30. juli 2009 Er 16 år men hører bare på 80talls låter med utrolige gitarsoloer. Musikk som Def Leppard og slikt som de fleste andre hater. Kan ikke fordra å høre på "moderne" musikk, blir bare i dårlig humør!
Everyone Skrevet 30. juli 2009 Skrevet 30. juli 2009 Hører mye på King Diamond, men både familie og venner synes ikke noe særlig om dem, hehe.
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 30. juli 2009 Skrevet 30. juli 2009 Siden folk poster lol-sanger de har lagd, så gjør jeg det samme: Street Guys - Let's dream together ... Personlig så er jeg fornøyd
Zapticon Skrevet 30. juli 2009 Skrevet 30. juli 2009 (endret) Er 16 år men hører bare på 80talls låter med utrolige gitarsoloer. Musikk som Def Leppard og slikt som de fleste andre hater. Kan ikke fordra å høre på "moderne" musikk, blir bare i dårlig humør! Def Leppard er digg! Det kan på ein måte ikkje samanliknast med speedcore og alt dette her, for eg vil påstå at Def Leppard sin musikk er meir "vanleg", sjølv om eg ikkje kjenner så mange andre som høyrer på det. Edit: Men nett for å høyre kva dykk andre meinar, kva tykkjer de om denne til dømes: Se filmen hos Youtube Endret 30. juli 2009 av Zapticon
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 30. juli 2009 Skrevet 30. juli 2009 jeg kjenner jeg får litt diabetes når jeg hører på Deaf Leppard, er så sukkersøtt!
Zapticon Skrevet 30. juli 2009 Skrevet 30. juli 2009 (endret) Siden folk poster lol-sanger de har lagd, så gjør jeg det samme: Street Guys - Let's dream together ... Personlig så er jeg fornøyd Haha . Den var berre morsom! Ikkje så galen song faktisk, men når vokalen kom inn så begynte eg berre å le, klarar ikkje heilt å halda deg til tonearten, men artig song! Edit: Hehe, ja, Def Leppard er faktisk litt sukkersøtt, mange balladar. Derfor eg likar å ha litt Metallica, Mastodon og Lamb Of God til dømes i mellom Endret 30. juli 2009 av Zapticon
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 30. juli 2009 Skrevet 30. juli 2009 Haha, ja, vokalen er noe vi sleit "litt" med. Men nå begynner vi å få dreisen på Pitch Correction, så da skal det nok bli andre boller!
hvorre Skrevet 30. juli 2009 Skrevet 30. juli 2009 Hmm....føler at Chillhouse musikken min ikke alltid faller like godt i smak blant jevnaldrende venner...
The Duke Skrevet 30. juli 2009 Skrevet 30. juli 2009 Få som liker Merzbow: Ikke mange som liker Syd Barrett heller:
Zapticon Skrevet 30. juli 2009 Skrevet 30. juli 2009 Wtf!?? Den fyrste var heilt forjævlig, kun støy IMO, null rytme eller takt, ingen spesiell toneart, ingen melodilinje whatsoever. Den andre var meir akseptabel, men fæl den også. Hadde rytme og ein toneart iallfall, men virka veldig veldig amatørmessig, og det virka som vokalisten gløymde kva han skulle synga ein gong og to. Var også svært svært enkelt, ser for meg eit dårleg innslag på UKM der ein ungdom har funne ut at han skal imponere med å lage ein song sjølv, men som ikkje skjønar at han ikkje kan noko om musikk Brodern sat i siderommet og overhøyrde song nummer to, og kom med kommentaren: "ka e da du høyre på igrunn??" 'Nuff said.
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 30. juli 2009 Skrevet 30. juli 2009 (endret) Syd Barret var faktisk frontman i Pink Floyd før han ble gal. Mannen er et geni. EDIT: VAR et geni. Endret 30. juli 2009 av Slettet-oVjeg2q2Tk
The Duke Skrevet 30. juli 2009 Skrevet 30. juli 2009 Syd Barret var faktisk frontman i Pink Floyd før han ble gal. Mannen er et geni. EDIT: VAR et geni. What he said.
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 31. juli 2009 Skrevet 31. juli 2009 Jeg liker Bob Marley -Red Wine, men alle kompisene mine latterliggjør meg hver gang jeg sier det Det er ikke Bob Marley som synger den, men UB45 eller hva faen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå