Gå til innhold

Bestille fra apple.com


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men stemmer dette med at man kan kjøre en "emulator" for å få mac-versjonen til å funke på pc?

Ikke nå lenger. Med lanseringen av den nye poden finnes det kun en type både til Mac og PC-PC.

Feil. Du kan fint konvertere en mac-versjon til en pc-versjon. Forskjellen på de to versjonene er kun måten harddisken er formatert på. Last ned iPod-updater fra apple sin hjemmeside for å gjøre dette. Null problem og veldig enkelt. Jeg kjøpte en mac-versjon når iPod nettopp hadde kommet ut, før det fantes noen pc-versjon. På den tiden måtte en kjøre en såkalt emulator for at windowspcene skulle lese iPoden og det gikk ikke an å formatere iPoden. Men etter at apple ga ut en pc versjon av iPoden ga de også ut et program for å formatere den, noe som gjorde at en slapp slike tilleggsdrivere i windows for å kunne lese mac-harddisker.

Lenke til kommentar
Og når diverse webshops tar VISA, vil det si at de også støtter VISA Electron?

Jeg tror jeg scanner en 1000 lapp eg med scanneren min til 700 kr og printer den ut på min Hp deskjet 920c :lol:

Så går jeg ned på remaen og kjøper brus og snop

 

Skulle dette være en dårlig sammenligning med mitt spørsmål for å vise hvor utrygt og dårlig visa electron er ? (no hard feelings ;)

Lenke til kommentar
Jeg har den første iPOD'en på 5 gigabyte.. Storfornøyd! Jeg kjører jo seff ikke MAC så jeg benyttet meg av EPHOD en god stund og det fungerte bra! :) Nå har Apple lansert en firmware update til alle iPOD modellene.. Da støtter den nemlig WINDOWS :smile: I tillegg får du både klokke, kalender og SPILL! +++ :smile: Programmet du bruker i Windows er MusicMatch iPOD edition! Dette fungerer bra og du trenger ikke sånn dritt som MacOpener for å cracke iPOD..

Hmmm, så du bruker ikke ephpod for å synkronisere iPoden lenger? Prøvde musicmatch i ti minutter men orket ikke å bruke det i lengden. Slik jeg ser det fungerer ephpod mye bedre, tar mye mindre plass og krever mindre ressurser. Dessuten er det mye enklere å bruke. Det eneste jeg lurer litt på er hvor han fyren som lagde programmet ble av. Etter å ha gitt ut oppdateringer flere ganger i uken i lang tid forsvant han plutselig fra internett. Siden eksisterer fremdeles, men siste oppdatering av programmet er høsten 2002.

 

edit: ephpod finner dere forøvrig her

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...