Gå til innhold

Bestille fra apple.com


Anbefalte innlegg

Har fått veldig lyst på en iPod 10gb, ser at på apple.com selges 10gb versjonen for 299$(ca. 2100). Har så hørt at hvis jeg bestiller denne vil jeg slippe moms siden den koster under 2600,-. Stemmer dette? Hvis ikke, hva kan jeg forvente at det alt i alt vil koste(mer enn momsen på 24%). Og når diverse webshops tar VISA, vil det si at de også støtter VISA Electron?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du bor nær Stavnger kan du kjøba ipod-en på Mac-butikken :woot:

 

Bor ikke nær Stavanger, men har tenkt litt på den de har der. Men er ikke det v.1.0 av iPod'en ?

 

nop den versjonen macbutikken har er 1.5

forresten har de bare mac versjoner igjen :x

Lenke til kommentar
Har fått veldig lyst på en iPod 10gb, ser at på apple.com selges 10gb versjonen for 299$(ca. 2100). Har så hørt at hvis jeg bestiller denne vil jeg slippe moms siden den koster under 2600,-. Stemmer dette? Hvis ikke, hva kan jeg forvente at det alt i alt vil koste(mer enn momsen på 24%). Og når diverse webshops tar VISA, vil det si at de også støtter VISA Electron?

 

for å svare på det han spurte om. nei...du slipper ikke moms. alt over 200 spenn må du betale det på. de tar 99% sikkert ikke visa electron, da det er "leke" visa.

Lenke til kommentar
Men stemmer dette med at man kan kjøre en "emulator" for å få mac-versjonen til å funke på pc?

Ikke nå lenger. Med lanseringen av den nye poden finnes det kun en type både til Mac og PC-PC.

 

 

Fra Apples sider:

Den nye iPod er utviklet for at du skal kunne høre musikk når du er borte fra maskinen din, enten det er en Mac eller en Windows-maskin.

Lenke til kommentar

Jeg har den første iPOD'en på 5 gigabyte.. Storfornøyd! Jeg kjører jo seff ikke MAC så jeg benyttet meg av EPHOD en god stund og det fungerte bra! :) Nå har Apple lansert en firmware update til alle iPOD modellene.. Da støtter den nemlig WINDOWS :smile: I tillegg får du både klokke, kalender og SPILL! +++ :smile: Programmet du bruker i Windows er MusicMatch iPOD edition! Dette fungerer bra og du trenger ikke sånn dritt som MacOpener for å cracke iPOD..

Lenke til kommentar
Valutakurser: dnb.no

 

Visa Elektron er de som lager det kredittkortet ditt, hva slags kredittkort du har står merket bak (Visa, MasterCard, Bank Axept)

 

FEIL! Visa Elecron er en form for VISA gjerne for ungdom mellom 15 og 18 år.. Det kan KUN brukes elektronisk.. Dvs. Kortautomat med kode og Minibank.. I utlandet fungerer det KUN i minibank og ikke på kortterminaler.... ordentlig dritt... Når du fyller 18 får du ordentlig VISA med Kredittkortfunksjon! Da har du Kreditkortnr og kan bruke det på nett og på restauranter osv..

Lenke til kommentar

i går kveld bestilte jeg min apple ipod v.2 15gb med gravering fra apple.no

The Apple Store sells and ships products only within the continental United States, Alaska, and Hawaii. No shipments can be made to APO or FPO addresses, United States territories, or addresses outside the United States. You may not export any products purchased at the Apple Store.

som du sikkert ser her kan du ikke bestille ipoden fra apple.com

Du må altså kjøpe den fra norges apple webbutikk

Lenke til kommentar
Jeg har den første iPOD'en på 5 gigabyte.. Storfornøyd! Jeg kjører jo seff ikke MAC så jeg benyttet meg av EPHOD en god stund og det fungerte bra!  :)  Nå har Apple lansert en firmware update til alle iPOD modellene.. Da støtter den nemlig WINDOWS  :smile:  I tillegg får du både klokke, kalender og SPILL! +++ :smile: Programmet du bruker i Windows er MusicMatch iPOD edition! Dette fungerer bra og du trenger ikke sånn dritt som MacOpener for å cracke iPOD..

 

Dette hørtes bra ut. Dvs. at jeg kan kjøpe den gamle iPod'en(v.1.5), for så å oppgradere firmware'n.? Er det både usb og firewire på 1.5 ? Og må jeg sende iPod'en inn for å få oppgradert, eller kan den enkelt oppgraderes/flashes gjennom firewire/usb ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...