Gå til innhold

Er Fallout 2 noe bra?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden alle andre her har skrevet hele character opp settet sitt skal jeg ikke bry meg med det, men har alikevell lyst til å komme med litt innspill som ikke er helt i sammsvar med resten her. (Iallfall noen av dem!)

 

Strength er ikke noe å prioritere. Ikke særlig viktig! bruker å ligge på 6-7 her. Mens perception bør ligge på 8-9 siden dette er viktig for distanseskudd og også for å få sniper-perken.

Endurance er også nedprioritert mens intelligence og Agility bør opp! Int pga av at IQ teller mye på speach o.l.

er du god på å prate får du mer Quests og dermed også mer XP :wink:

Agility for å få mer AP!

 

Traits: bruker jeg alltid "Gifted" og "Small Fraimed". Small Fraimed gir deg et extra poeng på Agility, men senker "Carry Weight". Spiller ingen rolle! Kun plagsomt i begynnelsen av spillet.

 

Tag skills: Light og energy weapons er et MUST! Siste bør legges til Speetch eventuellt Doctor.

Dotor bør opp til 50 så du får "living anatomy"-perken! Gir deg extra longdistance modifyers :woot:

Og Sniper-perken, som du får på lvl 24 (tror jeg det var...) Da er det IKKENOE som slår deg :yes::woot:

 

PS: Big-guns er bortkastet! Ikke noe behov for det! Skaff deg Sniper`n og skyt etter øynene :wink:

Lenke til kommentar

enig agility og int er viktigst, du får +3 strength av powerarmor så ikke ha denne over 7. ¨ville hatt doctor over 80 slik at du kan får combat inplants. big guns suger. så tag light energy og speach. Ellers må jeg si at dette er det beste spillet jeg noensinne har spillt.

Lenke til kommentar

du får big guns lenge før du finner power armor, og du må ha 7 i strengt for å bruke de skikkelig. bozar og vindicator minigun er heavy weapons som er sykt gode.

noen som har soundblaster audio128? tror jeg har noe slikt, i fallout.cfg står irq og dma på 1, musikken i spillet virker fint men all lyd virker kun en liten stund etter at jeg har loadet game... noen som kan hjelpe? har dritlyst å spille nå men uten lyd så går jeg heller ut i hagen og leker med insektene igjen.

Lenke til kommentar

Hmm, jeg ser at jeg uenig med flertallet når det gjelder energy-weapons her, jeg bare lurte på om det var noen speisiell grunn til at dere foretrekker energy-weapons? Med power-armour og spesielt adv-pow, så har man je en veldig høy resistance mot energy, så jeg personlig synes de faller litt igjennom på slutten av spillet, og det finnes at par skikkelig bra heavy weapons (det er alt man trenger), som feks bozaren.

 

AtW

Lenke til kommentar
Hmm, jeg ser at jeg uenig med flertallet når det gjelder energy-weapons her, jeg bare lurte på om det var noen speisiell grunn til at dere foretrekker energy-weapons? Med power-armour og spesielt adv-pow, så har man je en veldig høy resistance mot energy, så jeg personlig synes de faller litt igjennom på slutten av spillet, og det finnes at par skikkelig bra heavy weapons (det er alt man trenger), som feks bozaren.

 

AtW

 

Bruker Pulse rifel eller Turbo Plasma rifle. Sikter etter øynene og med sniper perken gjør du da nesten garantert over 250 i damage.. :shrug: Aldri hatt noe behov for heavy weapons. De er elendigre stortsett frem til Bozaren uannsett! Og du gjør like mye damage med sniper`n så lenge du har så du mye criticals og mye perception så du har lang rekkevidde. Men er vell også litt smak og behag. Alt ettersom hvordan du spiller og hva du prioriterer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...