Gå til innhold

Trailer: Splinter Cell: Conviction #2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser ut til at nok en bra spillserie er ødelagt. Splinter Cell skal være sniking og lydløse angrep fra mørket, ikke en forbanna krig på åpen gate.

 

Kunne ikke være mer enig.

"We have added execute mode so you can kill 19 players at once with your silenced-pistol"

Lenke til kommentar

Etter å ha sett det jeg kunne finne av filmer + linkene gitt over så er jeg ikke fullt så negativ. Men den der PEV-greia synes jeg ble en noe enkel løsning. Det er nok et steg i retning av enklere og enklere spill. Hvis man også har fjernet den klassiske "helsa" slik som i Bioshock og Call of Duty et al. så kan man virkelig spille med hodet under armen. Det er vel gjerne mulig å gjøre sine egne ting og skru opp vanskelighetsgraden litt. Jeg kommer uansett til å vente til jeg har prøvd det med å være skuffet. Gleder meg litt. :D

Lenke til kommentar

Et spill blir ikke ødelagt bare for at man velger en ny vei, jeg derimot er meget glad for at de ikke kommer med et Splinter Cell til som er samme som resten av serien.

Men jeg er såklart kritisk til visse ting, men håper de klarer og gjøre spillet til en fin opplevelse og at de ikke skuffer alle fansene som serien har.

Sikkelige snike-spill er det altfor få av.

Og det ser ut som alle prøver og ha slik at man kan snike hvis man vil eller gå totalt Rambo.

Vi får krysse fingrene og håpe på at det blir bra:)

Lenke til kommentar

Q. Is it possible to go through the whole game without being seen, heard, or using my pistol...

Basically, can I use only stealth the whole game??

 

Absolutely, all the maps can be played completely in stealth when special circumstances do not require you to play otherwise. It is up to the user to decide how they play the game. We have crafted a versatile and rewarding experience for all gamers. With that said, Conviction is designed to give the player an edge if they play intelligently. For example, playing smart will allow you access to Mark and Execute, as well the ability to gain information from interrogations, among other benefits.

 

- Awesomeness. Jeg personlig tror dette blir en av de beste spilltitlene vi får se i nærmere fremtid :)

Endret av gnaling94
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg er en fan av serien og jeg tror dette kommer til å bli utrolig rått!

Personlig liker ikke nobrainer Rambo action overhodet, men jeg har virkelig troen på det systemet utviklerene jobber med i Conviction. Det at jeg kan snike meg rundt og være, sette opp fiendene mine, lure dem og være strategisk. For så å gjøre et ambush, og ta ut 3-4 stykker på få sekunder for så å forsvinne rett etter på gir meg våte drømmer.

 

Gleder meg til dette. Ingen tvil om at det blir bra, godt med en ny twist. :)

Endret av QBab
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...