Gå til innhold

Problem med å koble til servere på spill på steam

Anbefalte innlegg

Skrevet

F. eks. når jeg starter cs:s og prøver å koble til en server kommer det opp "fail after 4 retrys" og jeg mister internetten i noen minutter. blir sprø av det og får nesten aldri spillt spill på steam... noen som vet hva jeg bør gjøre for å fikse det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En mulighet er at internetten din er fucka ? Eller funker den bra eller?

Sjekk om det er eventuelle block's på programmene.

Hvis ikke det er noe galt med det, vil jeg bare råde til å reinnstallere.

Skrevet

kan umulig vere internetten det funker fint med broren min

En mulighet er at internetten din er fucka ? Eller funker den bra eller?

Sjekk om det er eventuelle block's på programmene.

Hvis ikke det er noe galt med det, vil jeg bare råde til å reinnstallere.

Gjest Slettet+981287349
Skrevet

Tillater routeren din at du kan spille steam spill ?

Visst du har telenor router så kan du legge den til i en liste som når igjennom serveren.

Skrevet (endret)

Kan umulig vere routeren som ikke tillater det, det funker fint med broren min, men når jeg går inn på CS:S står dette på console

Both ConVars must be marked FCVAR_REPLICATED for linkage to work (r_VehicleViewDampen)

maxplayers set to 32

Heap: 256.00 Mb

Parsed 359 text messages

Both ConVars must be marked FCVAR_REPLICATED for linkage to work (r_VehicleViewDampen)

Couldn't find custom font file 'resource/HL2EP2.ttf'

Couldn't find custom font file 'materials/vgui/fonts/buttons_32.vbf'

execing config.cfg

Can't use cheat cvar cl_upspeed in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.

Can't use cheat cvar cl_forwardspeed in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.

Can't use cheat cvar cl_backspeed in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.

Can't use cheat cvar dsp_dist_max in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.

Can't use cheat cvar dsp_dist_min in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.

Can't use cheat cvar r_ambientfraction in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.

2 CPUs, Frequency: 2.0 Ghz, Features: GenuineIntel SSE SSE2 MMX RDTSC CMOV FCMOV

execing valve.rc

kan noe av det vere problemet?

Tillater routeren din at du kan spille steam spill ?

Visst du har telenor router så kan du legge den til i en liste som når igjennom serveren.

Endret av Sivaji
Skrevet

Jeg har nøyaktig samma problem!

Sånn ser det ut hos meg i console når jeg starter opp:

maxplayers set to 32

Parsed 359 text messages

execing config.cfg

Can't use cheat cvar cl_upspeed in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.

Can't use cheat cvar cl_forwardspeed in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.

Can't use cheat cvar cl_backspeed in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.

Can't use cheat cvar dsp_dist_max in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.

Can't use cheat cvar dsp_dist_min in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.

Can't use cheat cvar r_ambientfraction in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.

8 CPUs, Frequency: 2.7 Ghz, Features: GenuineIntel SSE SSE2 MMX RDTSC CMOV FCMOV

execing valve.rc

Reinstallert både css og steam, bruker windows 7 rc, porter er forwarda og det funka tidligere helt fint

Er det meldingene med "Can't use cheat" som gjør det? Har aldri cheata så syns det er litt rart, og i tillegg etter reinstallasjon

Skrevet

Nå har jeg aldri spilt CS:S verken på steam eller annet vis, men...

Hm...

Skrevet

Si fra viss du finner en løsning, og det med cheats kan vere at det ikke funker med noclip og forskjellig

Jeg har nøyaktig samma problem!

Sånn ser det ut hos meg i console når jeg starter opp:

maxplayers set to 32

Parsed 359 text messages

execing config.cfg

8 CPUs, Frequency: 2.7 Ghz, Features: GenuineIntel SSE SSE2 MMX RDTSC CMOV FCMOV

execing valve.rc

Reinstallert både css og steam, bruker windows 7 rc, porter er forwarda og det funka tidligere helt fint

Er det meldingene med "Can't use cheat" som gjør det? Har aldri cheata så syns det er litt rart, og i tillegg etter reinstallasjon

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...