Gå til innhold

Lappen medfører stress


Allstar

Anbefalte innlegg

Ikke dumt. Har oppkjøring nå den 27 / 1 2010. Er sykt spent, noe spess jeg bør være nøye på? spør sensor om noe teori eller? har ingen anelse om hvordan dette fungerer så fint om noen kan gi noe tips :)

Eneste sensor spør om av "teori" såvidt jeg veit er sikkerhetsspørsmålet.. Ellers så er det bare veibeskrivelse og en kort forklaring om hvordan kjøringa skal foregå som sensor snakker om.. De to sensorene jeg hadde spurte også om jeg ville snakke under kjøringa eller høre på musikk. Jeg valgte å snakke litt under kjøringa på landevei osv. men ha det stille ellers. Sensoren jeg hadde var veldig hyggelig så vi endte opp med å snakke nesten hele tia og det hjalp på nervøsiteten og. Bare ikke la det ta alt for mye av konsentrasjonen din å holde samtalen gående.. Viktigste er jo kjøringa. ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! jeg bestod med glans nå. Eneste han påpekte var at jeg må øve litt på rygging men det var en treningssak sa han. han viste meg en enkel se teknikk som ikke kjørelæreren hadde vist meg av en eller annen merkelig grunn. Jeg fikk teoretisk spørsmål om hvordan man fjerner dugg fra rutene i kupèn. Jeg valgte så klart å bruke varme anlegget (eller hva det nå enn heter). Så var det bare å kjøre rundt og følge de anvisninger han viste til. Jeg fikk bare en grei rute med variert kjøre miljø samt forskjellig trafikk situasjoner og løse. Jeg er nå sykt lettet fikk litt vekt av skuldrene. Var ute å kjørte i går steike heller for en selvstendig følelse det var rett å slett sykt befriende. Faktisk klarte jeg å fortsette pen kjøring selv om jeg bestod å satser på å fortsette med det :)

 

Tusen takk til alle dere som gav meg tips, Det var til stor hjelp!

 

Mvh John Andre

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ikke dumt. Har oppkjøring nå den 27 / 1 2010. Er sykt spent, noe spess jeg bør være nøye på? spør sensor om noe teori eller? har ingen anelse om hvordan dette fungerer så fint om noen kan gi noe tips :)

Oppkjøringen går nok bra.

 

Om du vil føle deg litt mere "tryggere" kan du jo spørre om kjørelæreren vil sitte på under oppkjøringen..

Det gjorde han iallefall med meg (sikkert bare pga det regnet som fy ute da :p)

 

Jeg fikk en veldig snill sensor. Blei litt snakk om været osv i starten. :p

 

Ingen vits til å stresse noe (sikkert lettere sagt en gjort men), bare kjør sånn som du ville ha kjørt om du var alene.

Iallefall slik jeg tenkte. Jeg bestod (utrolig nok:D) oppkjøringen med glans uten noen feil.

 

Lykke til. :D

 

 

EDIT:

Jeg trykket seff på "svar" uten og lese alle sidene.. var visst litt for sen. :D

 

Gratulerer!

Endret av Merkoen
Lenke til kommentar
Ikke dumt. Har oppkjøring nå den 27 / 1 2010. Er sykt spent, noe spess jeg bør være nøye på? spør sensor om noe teori eller? har ingen anelse om hvordan dette fungerer så fint om noen kan gi noe tips :)

Oppkjøringen går nok bra.

 

Om du vil føle deg litt mere "tryggere" kan du jo spørre om kjørelæreren vil sitte på under oppkjøringen..

Det gjorde han iallefall med meg (sikkert bare pga det regnet som fy ute da :p)

 

Jeg fikk en veldig snill sensor. Blei litt snakk om været osv i starten. :p

 

Ingen vits til å stresse noe (sikkert lettere sagt en gjort men), bare kjør sånn som du ville ha kjørt om du var alene.

Iallefall slik jeg tenkte. Jeg bestod (utrolig nok:D) oppkjøringen med glans uten noen feil.

 

Lykke til. :D

 

 

EDIT:

Jeg trykket seff på "svar" uten og lese alle sidene.. var visst litt for sen. :D

 

Gratulerer!

 

Jo tusen takk for det :) var å saltet utkjørselen til garasjen i dag (står sommerdekk på) skal kjøre den ut i morgen å skifte, da blir det kos :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...