Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mine spørsmål og praktiske problemer i senga


Gjest Guest_rud_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_rud_*

Hei

 

Jeg føler jeg har noen problemer i senga når jeg er med dama. Jeg har også noen praktiske spørsmål jeg gjerne vil spørre om.

 

For det første så er jeg usikker på min egen penis strørrelse. Jeg føler at jeg kanskje ikke har den lengste, men den er stor på en måte. Den er "feit" hvis du skjønner hva jeg mener. Dette har jeg meg veldig usikker på mye. Hver gang dama mi vil gi meg en blowjob har jeg nølt veldig fordi jeg er redd hun vil synes den er for liten rett og slett. Hva skal jeg gjør her? Jeg måtte omskjære meg da jeg hadde trang forhud. Hvordan vil dama takle dette? Jeg synes det er herlig slik penisen min er, men som en "gentleman" som jeg er, kommer jenta først i rekka. Tilfredstille henne først, så meg:)

 

Ok, når det kommer til det å ha sex så bruker dama p-piller. Men skal jeg komme inn i henne eller skyve penis ut og komme på magen hennes f.eks?

 

Hvis hun suger meg da, hvor skal jeg da komme? Hva er vanlig prosedyre hvis det går ann å si det på den måten?

 

Tusen takk for alle svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare si til dama mens hun suger deg: "nå kommer jeg vært øyeblikk". Så velger hun hvor du skal komme =)

 

Å skjule størrelsen på penisen din vil umulig funke i lengden, en gang vil hun få sett den uansett, like greit å bare vise deg frem med en gang og gjøre det du kan for at sexen blir best :)

Endret av aluxez
Lenke til kommentar

Vel ettersom det er dama di så kan du vel spørre henne ? Det er bedre det enn å statse på at det er greit om du gjør det der eller der. Men å komme inni henne vil jeg ikke anbefale (eller få jeg har vært borti vil det, selv om de går på p-piller eller ikke). Det finnes ingen vanlig prosedyre hvis hun suger deg og du kommer. Noen tar det i munnen andre på puppene, eller magen. Det er helt opptil hva dama di synes er greit.

 

Men la henne suge deg/ronke deg like før du kommer. Så vil nok hun vise hvor hun vil at det skal være.

 

Ikke vær så redd for penis størrelsen din. Det er viktigere at du kan å bruke den enn at den er stor. Men det kommer jo ann på jente til jente. Men noen liker at den er sånn andre sånn. Kan hende dama di liker den akkurat sånn som den er ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Jeg synes det er herlig slik penisen min er, men som en "gentleman" som jeg er, kommer jenta først i rekka. Tilfredstille henne først, så meg:)

 

Ok, når det kommer til det å ha sex så bruker dama p-piller. Men skal jeg komme inn i henne eller skyve penis ut og komme på magen hennes f.eks?

 

Hvis hun suger meg da, hvor skal jeg da komme? Hva er vanlig prosedyre hvis det går ann å si det på den måten?

 

Tusen takk for alle svar! :)

Du klarer fint å tilfredsstille henne selv om den kanskje ikke er over gjennomsnittet. Jeg har kun hatt en partner som er over gjennomsnittet, så jeg kan ikke uttale meg om egne erfaringer, men jeg er sikker på at du klarer å tilfredsstille henne likevel. ;) Dessuten er ikke pikken alt, har du noen gode "teknikker" under oralsex eller når du fingrer henne så tror jeg hun setter pris på det.

Siden hun er dama di så er hun sikkert veldig glad i deg, og liker nok kroppen din/deg sånn som du er. Prøv å ikke tenk for mye og nyt det isteden. Er nok ikke så veldig lett i starten, men etter hvert som dere blir tryggere på hverandre blir alt bare bedre og bedre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Har aldri hørt om noen som tar pikken ut før de kommer når dama bruker p-piller. Hvorfor skulle man gjøre det?

Fordi enkelte liker å sprute på kroppen til dama?

Lenke til kommentar
Har aldri hørt om noen som tar pikken ut før de kommer når dama bruker p-piller. Hvorfor skulle man gjøre det?

Mindre gris? *whipe*

 

Er det ikke lettere å ha et papir liggende og tørke det som kommer ut av fitta etterpå enn å sitte å tørke alle stedene du finner sæd på magen?

Det blir jo bare mer gris om man kommer på magen enn inni henne.

Lenke til kommentar
Har aldri hørt om noen som tar pikken ut før de kommer når dama bruker p-piller. Hvorfor skulle man gjøre det?

Mindre gris? *whipe*

 

Er det ikke lettere å ha et papir liggende og tørke det som kommer ut av fitta etterpå enn å sitte å tørke alle stedene du finner sæd på magen?

Det blir jo bare mer gris om man kommer på magen enn inni henne.

Joa, men så kommer hun antageligvis til å "lekke" sæd i noen timer etterpå, så all in all er det lettere å komme utenfor..

Lenke til kommentar
Har aldri hørt om noen som tar pikken ut før de kommer når dama bruker p-piller. Hvorfor skulle man gjøre det?

Mindre gris? *whipe*

 

Er det ikke lettere å ha et papir liggende og tørke det som kommer ut av fitta etterpå enn å sitte å tørke alle stedene du finner sæd på magen?

Det blir jo bare mer gris om man kommer på magen enn inni henne.

Joa, men så kommer hun antageligvis til å "lekke" sæd i noen timer etterpå, så all in all er det lettere å komme utenfor..

Drit i hva som er grisete eller upraktisk. Gjør det som er digg.

Lenke til kommentar
Ser ikke ut som du kommer til bli fornøyd xD

 

Hold deg til å sæde på magen du. Men du går glipp av noe som både er diggere, og latere :innocent:

Hehe, evnt så kødder jeg litt.. Ikke noe som er så opphissende som å se en kar i øynene når han spruter inni deg ;)

*dummepillasomstjelerlysten* :p

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...