Jump to content
Sign in to follow this  
olary

Konvertere epost fra Eudora til Outlook

Recommended Posts

Hei!

Konvertere epost fra

-Eudora 5.1 ---->> MS Outlook XP (2002)

????

Jeg har brukt Eudora 5.1 i lang tid, men nå skal jeg gå over til MS Outlook XP, og jeg vil ha med meg eposten fra eudora. Men til min skuffelse så klarer Outlook bare å konvertere epost fra eudora 4 eller gamlere og jeg får derfor ikke kovertert den..

Noen som har no tips?

mvh

Ola

Hei!

Konvertere epost fra  

-Eudora 5.1  ---->>   MS Outlook XP (2002)

????

Jeg har brukt Eudora 5.1 i lang tid, men nå skal jeg gå over til MS Outlook XP, og jeg vil ha med meg eposten fra eudora. Men til min skuffelse så klarer Outlook bare å konvertere epost fra eudora 4 eller gamlere og jeg får derfor ikke kovertert den..

Noen som har no tips?

mvh

Ola

Konvertere e-posten fra Eudora 5.1 til Eudora 4 (export eller noe i Eudora?) og deretter konvertere til MS Outlook? Kan hende Eudora 5.1 har mulighet til å lagre som Eudora 4 fil.

Konvertere e-posten fra Eudora 5.1 til Eudora 4 (export eller noe i Eudora?) og deretter konvertere til MS Outlook? Kan hende Eudora 5.1 har mulighet til å lagre som Eudora 4 fil.

Eudora kan ikke exportere mail, eller lagre mail (bare lagre hver enkelt mail i txt).

Forward alle til din egen E-mail adresse, så lukker du eudora, og åpner Outlook, og laster dem ned :lol:

no kidding, ass...

Forward alle til din egen E-mail adresse, så lukker du eudora, og åpner Outlook, og laster dem ned :lol:

no kidding, ass...

Han har brukt Eudora i "lang tid" og har sikkert tonnevis av mail. For det første er det ikke sikkert han har stor mailboks og må gjøre dette i flere omganger, og for det andre så er det en h*****s lang og tidkrevende jobb om han har mange mail.

Har dessverre ingen gode råd å komme med, men trodde virkelig at Eudora lagret mail i en egen fil... husker jeg tok backup av Eudora mailfil noen ganger der jeg hadde siviltjeneste.