Gå til innhold

Handle refillsett hos blekkskriveren.no


Anbefalte innlegg

Jeg spekulerer i å gå til innkjøp av "HP300S60 60ml svart refill til HP300" refillsett hos blekkskriveren.no . Noen erfaringer med de? Leverer de kvalitetsprodukter?

 

Skriveren er en HP Deskjet F4210.

 

Refillsettet tilsvarer 5 stk HP 300XL-patroner(60ml) og koster 189 mens de originale HP 300XL koster 279 for 12 ml. Det var jo mye billigere, men jeg har egentlig aldri hørt om denne butikken før, så jeg lurer på om de er til å stole på?

Endret av dabear
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet om flere som har opplevd tull og drit med slikt. Jeg kjøper alltid nye patroner for å sikre at det ikke blir noe tull. Ja, du sparer sikkert noen kroner, ja det fungerer sikkert fint. Men den sjansen tar jeg ikke. Desutten er ikke blekkpatroner så avskrekkende dyrt å kjøpe orginalt. Husk, det er dyrt å kjøpe billig.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Butikken er til å stole på, jeg har handlet der selv, men ikke blekk i løs vekt, har holdt meg til kompatible patroner (de fra Emstar til Canon-skrivere med datachip og fungerende nivåmåler) som jeg har bare gode erfaringer med. Refill-blekk blir jo enda en god del billigere enn uoriginale patroner (ca. halve prisen eller litt under for min del, ser det ut for), men jeg skriver ikke ut så mye at jeg orker det ekstra styret og "sølet" det medfører, bruker vel omtrent et sett patroner (399kr totalt) i året eller så...

Lenke til kommentar

"Uoriginalt" blekk av forskjellige typer er av veldig varierende kvalitet. Du kan i verste fall ødelegge skriveren din og risikere å ugyldiggjøre garantien. Jeg jobber på HPs kundesupport og har hørt mange historier ang. dette.

 

Vet forøvrig også at Canon nekter å ta inn skrivere til garantireparasjon dersom du har brukt uoriginalt blekk, og feilen skyldes dette.

 

Vil også fraråde folk å kjøpe blekk fra "InkClub" (vet ikke om det skrives sånn) da de fleste av våre kunder som ringer inn med ødelagt skriverhode har kjøpt blekk derfra.

 

Hvis du vil gamble på uoriginalt blekk, så anbefaler jeg å gjøre det etter at garantiperioden har løpt ut.

Endret av Crestfallen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...